kolego ja mam automat, wiec na uruchomionym silniku wbijałem wsteczny i nie zwalniałem ręcznego, nawet jak jest wyświetlony komunikat "awaria asystenta parkowania" ( o ile się nie mylę tak się wyświetlało) to zdrowe czujniki działały = cykały.
Więc musisz poprosić kogoś kto na włączony silniku załączy wsteczny i nie puści sprzęgła jeśli masz manualną skrzynie (lub jak kolega opisał wcześniej).
Jeśli chodzi o ten felerny zgrzew, to ja miałem kłopot z wiązką z przodu, "uciskanie" pomagało na chwilę, aż zdjąłem zderzak i polutowałem to dziadostwo. Z przodu to łączenie jest mniej więcej pomiędzy wewnętrznym czujnikiem a halogenem po prawej stronie (tam gdzie kierowca - jeśli auto europejskie, lub inaczej strona akumulatora i elektroniki pod maską) patrząc od przodu auta, po tej samej stronie wiązka schodzi od góry przy lampie do dolnych części zderzaka.
Tył jest rozwiązany trochę inaczej, i podejrzewam że tam powinieneś znaleźć to łączenie w okolicy przejścia wiązki z wnętrza (moduł jest we wnęca na koło). Przyjrzyj się od spodu gdzie wiązka wychodzi i pewnie gdzieś tam zaraz za miejscem gdzie wiązka się rozdzieli na czujniki będziesz miał wyczuwalne pod palcami zgrubienie gdzie jest ten zgrzew. Generalnie 1 kabel rozdziela się na 4 a wszystko jest owinięte jakby taśmą izolacyjną.
aj zapomniałem, ze stetoskopu ściągałem ten okrągły detal z końca i dokładałem do czujników samą rurkę.