Marek Marecki napisał:
Wrzuc te zdjecia jeszcze raz bo serwer je wywalil.Najlepiej na imagehack. Nie widzialem zdjecia ale moze cieknie Ci po prostu pompa wody?Byla sprawdzana/wymieniana? A wiesz rorzad moze wywalic plyn na odleglosc nawet zanim wyparuje takze moze byc ta mylace.
Pompa wody była wymieniana przy okazji rozrządu .
Stara pompa jest w idealnym stanie wymieniona po 94 tys. - ale jak to mówią przy okazji czy w razie "w" - luz minimalny prawie nie wyczuwalny na ośce.
Poprzedni właściciel nie wymieniał jej od nowości, a zmieniał rozrząd przy 42 tys i tu jest pytanie dlaczego przy takim przebiegu - podobno gość wszystko na czas od razu robił i po aucie to widać, może został źle poinformowany, no ale to nie ważne.
Mechanik mówił ze w francuzach pasek co 60 tys lub 6 lat.?prawda to?
Teraz pojawia się inny problem zacytuję poprzedniego mojego posta.
"Ostatnio zauważyłem, żę uszczelka od korka chłodnicy spęczniała -średnica sie zwiększyła i nie uszczelniała, Możliwe jest żeby olej był już w płynie chłodniczym i ta guma tak napuchła?
Wyciąłem nową z grubej dętki zobacze co będzie jutro."
I ta wycięta uszczelka też spuchła - nie dziwię się bo była z dętki wycięta zrobiłem nowe 2 szt. w zapasie.
Niepokoi mnie brązowawy osad na powierzchni płynu - jak odkręcę korek widać go - czy to nie czasem olej z silnika w płynie ?
Szlak mnie trafia bo wszystko było rozebrane i stwierdziliśmy, że uszczelki nie ruszamy...
Tylko, że dalej nie mam pewności.
Kolejna sprawa to temperatura własnie od tego temat się zaczął.
zdjecia;
https://picasaweb.google.com/102460408834214024078/19Mar2011#Tydzień temu wyruszyłem do Krakowa i na autostradzie czy obwodnicy Tarnowa jak pocisnąłem do 120 -140 temperatura skoczyła do połowy podziałki (miedzy 90 a 120) jak na zdjęciu i utrzymywała się cały czas wydawało mi się nawet że ponad połowę wychodziła. jak stanąłem w korku to przy temp otoczenia około 8st włączał mi się wentylator.
Zdjęcia wycieku są sprzed remontu, ale wskazanie temp jest takie jak obecnie występuje przy wyższej prędkości.
Wyciek oznaczony strzałką jest też teraz, ale znacznie mniejszy.
Termostat i płyn wymieniłem na wakacjach, pompę z miesiąc temu.
Więc co to może być?
Pytanie do kogoś kto się orientuje w kwestii zapłaty za robotę przy aucie - 850 zł (robota i części w tej kasie - mechanik kupował)) nie przepłaciłem?
za wymianę;
- pasek rozrządu, napinacz, paski od wspomagania, alternatora,
- pompa wody
- uszczelnienia 2 szt ;na wałach od rozrządu i chyba napędowym czy jakoś tak to nazwali.
-wymienione uszczelnienie na lewej półosi.
-wymiana oleju i filtra (olej miałem wczesniej kupiony)
-wymiana oleju w skrzyni biegów
- wymiana tulejek w wahaczach.
- wyczyszczenie i przesmarowanie mechanizmu hamulcowego w jednym z tylnich bębnów.