0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Sebastian Sobula napisał:Nie sądzę aby 2 gramy czy nawet 5 gramów powodowało wyczuwalne wibracje przy prędkości zaledwie 70km/h Pozdrawiam
Tomasz Olejnik napisał:Mialem w swojej karierze materialoznawstwo, metaloznawco i troche o polimerach i nie slyszalem o takim materiale jak elektron.
Łukasz Wiśniewski napisał:U mnie wulkanizator powiedział, że to nie są stalowe ani aluminiowe, ale z elektronu... Ale u mnie elektron.
Paweł Szczepaniak napisał:felgi wygladaja jak zwykle stalowe - tez czarne, etc.
Łukasz Wiśniewski napisał:A co do wyważania, to w tym sezonie wyważałem już 2 razy (raz była to krzywa felga), no ale dalej mam takie stuki, jak w traktorze tylko ciszej, odczuwa się je tak do 80-90 km/h. Nie wiem czy to felgi czy silnik, ale poduszki zmieniłem, prawa tuleja wahacza też zmieniona, zawieszenie ok.
Łukasz Wiśniewski napisał: Tylko teraz nie wiem czy lepiej zrobić to w Lublinie na Kraśnickich (wyważarka hunter, tzw. road test): http://oponserwis.pl/content/view/15/1/czy może lepiej pofatygować się do Warszawy na Puławską na stacji Shell (ludzie sobie bardzo chwalą ten serwis): http://www.autobalans.pl/
Arkadiusz Borzęcki napisał:CytujWłodzimierz Śmieszek napisał:Wszystkie auta jakie znam mają hamulec ręczny na tylne koła, czyżby C5 była wyjątkiem? A znasz takie auta jak chociaż by, bx czy xantia? :-)
Włodzimierz Śmieszek napisał:Wszystkie auta jakie znam mają hamulec ręczny na tylne koła, czyżby C5 była wyjątkiem?
Grzegorz Mościszewski napisał:Znalazłem wyważarkę z rolką dociskową w Rzeszowie....Po sprawdzeniu i doważeniu dwóch - wynik opony w normie, dobre. Znalezione przez mechanika ząbkowanie opon ... ale wg mnie nie spowodują efektu tłuczenia przy wyższych prędkościach.Szukam dalej logicznej przyczyny hałasów.