Po pierwsze nie wiem po co zarzuciłeś 3 posty...
Co do klap - ja robiłem klasyczną "wyklejankę" klapki po stronie kierowcy. Pomysł znalazłem na angielskim forum Peugeota. Polega to na wycieciu bocznej ściany obudowy nagrzewnicy wraz z gniazem motoreduktora i osi klapki, a następnie wyjeciu klapki, poklejeniu ( bądź wymianie ) i następnie na polepieniu tego całego bajzlu do kupy...
Napotkałem jednakże jeden problem, którego nie rozwiązałem. Mam w moim C5 poduszkę kolan kierowcy, i niestety wspornik poduszki skutecznie blokował opcję wyjęcia klapki. Więc klejenie i wzmocnienie klapki wykonałem niemal endoskopowo przez otwór... no, nie pamiętam średnicy. Ważne było to, że ten otwór był mniejszy niż moje dłonie...
Całość zajęła mi 3 popołudnio-wieczory ale aktualnie działa. Jak długo?? Dowiecie się pierwsi..
Z drugiej strony ( pasażera ) wygląda to niemal identycznie, jednakże tam jest opcja wywalenia schowka, co znacznie ułatwia całą operację. Wyjmowanie radia nie ma sensu - nic tam nie znajdziesz ciekawego