Dokładnie koledzy, miałem podobnie ale w innym aucie, luz na tłoku amortyzatora jest nie do wykrycia na stacji diagnostycznej przy teście amortyzatorów, objawia się to właśnie dość głośnymi "głuchymi" stukami przy dziurach na drodze. U mnie dodatkowo było słychać stuki na szarpakach ale diagnosta powiedział że żadnego luzu w zawieszeniu nie ma. Przy okazji powiem wam że wystarczy spuścić powietrze z opony do ok 1 bara i ze sprawności 50 robi się 80%;) także te testy które robią nasi fachowcy można wsadzić se w buty.
Po demontażu amortyzatora można było wyczuć luz, osiowy, ok 5 -10 mm który dość znacznie przekładał się na hałas w aucie. Wymieniłem amorki na nowe i zapanowała błoga cisza
Żałowałem tylko jednego, że wymieniłem na tanie (delphi - dawne krosno) i miałem wrażenie że po pewnym czasie delikatny stuk znowu się pojawił. Warto kupić lepsze bo wymiana jest dość energochłonna.