Marcin ma rację. Przerabiałem to właśnie w dniu dzisiejszym. Otworzyłem szybę i zdemontowałem to co na niej jest. Potrzebny będzie klucz nasadowy 22, 10, śrubokręt, papier ścierny. Pod ramieniem jest kaptur zabezpieczający, pod nim zaś nakrętka pod klucz 22, może trochę opornie iść, więc lepiej czymś trysnąć dla rozluźnienia. Od wewnętrznej strony szyby, zdejmij osłonę, pod nią jest śruba z nakrętką pod 10-tkę. Na sworzniu obracającym ramieniem wycieraczki jest spinka, którą zepchnij śrubokrętem, pod nią podkładka, zaś pod nią zapewne sparciały mały o-ring uszczelniający. Na oś sworznia załóż nakrętkę, łatwiej małym młoteczkiem czy też kluczem ją wybić. Papierem oczyść ośkę i wnętrze, posmaruj smarem, najlepiej odpornym na wypłukiwanie wody i złóż. Powinno wszystko ładnie, lekko chodzić. Podejrzewałem, że to może silnik lub któraś kostka elektryki nie łączy, na sucho z podniesioną szybą wszystko chodziło. Postawiłem na oś i się nie pomyliłem. Miłej pracy.