ja obecnie ganiam zxem z pompa boscha na b100 z orlenu i ducatem 2.8d tez na b100. Ducatem robie ponad 1000km tygodniowo wiec oszczednosc jest spora, do zxa nalalem ale przy nieduzych przebiegach jakie ostatnio nim robie to chyba zrobilem bez sensu i nastepne tankowanie ropa bo za pare zlotych nie bede praktykowal. Co do busa, jazda bez problemu, moc jak nalezy, przy spokojnej jezdzie (bardzo spokojnej) spalal ropy 8-8,5- tego spala 200-300 ml wiecej(wymierzone na ktoryms z rzedu tankowaniu). Jesli nie robisz duzych przebiegow to naprawde sie nie oplaca bo zawsze istnieje ryzyko rozszczelnienia sie pompy jak masz stare uszczelki. I co jeszcze jak masz syf w ukladzie to musisz po zalaniu szybciej filtr wymienic zeby po trasie ci sie gdzies nie przytkal bo to wyplukuje osady. Co do odpalania przy -6 odpalalem ducato i bez stresu, po drodze tez sie nic nie dzialo wiec nie jest tak jak z czystym OR, ze okolo 10 stopni a tu juz ciezko pali.