Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Regulacje 2.0 16V  (Przeczytany 3335 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gołębiewski Greg

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 17
  • Skąd: Gdynia
  • Posiadany samochód: Peugeot 405 Mi16 Le Mans
  • Miejscowość: Gdynia
Re: Regulacje 2.0 16V
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 08, 2011, 21:57:44 »
Cytuj

Artur Kaczmarczyk napisał:
u Mariusza w 16v było tak że acav działał a samochód miał dziure. Wymieniliśmy czwórnik i elektrozawór na nowe z ASO i jak ręką odjął.

...a też przecież przez 2 lata nie mogliśmy dojść co jest grane.

To że wszystko chodzi na postoju tak jak trzeba wcale nie znaczy że tak samo chodzi pod dużym obciążeniem... no i niestety trzeba elementy wymieniać w ciemno.

Ja mam drugą całą 405 z 2,0 16V i mam możliwość podmianki, ale jak pisałem czasu brak :) Na spokojnie musze wiedzieć czemu sie poprzyglądać i będe już bliżej...

Offline Grzegorz Kowalski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 674
  • Skąd: Andrychów
  • Posiadany samochód: Citroen C4 B7 Exclusive, Scenic 2 1.9 dci
  • Miejscowość: Andrychów
Re: Regulacje 2.0 16V
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 13, 2011, 20:22:42 »
Spróbuj odłączyć cały układ ACAV od kolektora ssącego i zablokuj przepustnice kolektora ssącego za pomocą np. sprężyn tak aby pracowały tylko kanały długie. Ja tak zrobiłem u siebie i jest b. duża różnica w osiągach - oczywiście na plus :)
Był: BX 1.9D (91r.), Xantia 2.0 16V (93r.)