tylko ja nie mówię o tym dźwięku, to wiem że jest normalne, i to ewidentnie słychać przy lewarku, ale ten dźwięk który opisałem na 100% dochodzi z komory silnika i tego nigdy nie słyszałem, pojawił się niedawno, poza tym klik przy lewarku pojawia się tylko w pozycji P
---------
dzisiaj rano przejechałem się z kolegą i gdy to klikanie pojawiło się obmacał trochę pod maską i twierdzi że ten dźwięk dochodzi z serwa, czy to dla was jakaś wskazówka?
---------
z najnowszych oględzin podejrzewany jest jakiś elektrozawór który włącza się w momencie naciskania hamulca,
dzisiaj jak pojawił mi się ten dźwięk ustawiłem auto na N, wyłączyłem zapłon, klikania nie było, włączyłem zapłon bez odpalania silnika i gdy naciskałem hamulec słychać wyraźnie pracę jakiegoś zaworu lub przekaźnika, o tyle mnie to niepokoi że jestem pewien w 200% że tego nigdy nie słyszałem i pojawiło się to ok. 2 tyg temu, o ile faktycznie jest to jakiś elektrozawór to dlaczego słychać go również gdy nie naciskam hamulca a wystarczy że wjadę na jakąś nierówność i słyszę klikanie tego zaworu tak jakby był luźny i się telepał wydając takie dźwięki, jeżeli jest to spowodowane jakimś zużyciem czy może się to jeszcze bardziej popsuć unieruchamiając auto?