Post pisany po 1szej stronie watku, nie zauwazylem 2 pozostalych
Intercooler mam ok, nic nie cieknie, zero problemow. Rozszczelnienie powodowalo by raczej staly spadek mocy a nie raz jest, raz nie ma - zaleznie od kaprysu )(jazda 200-300km w PL w trasie, temp silnika stala, na zewnatrz oscyluje o max kilka stopni).
Problem ktory tu opisujecie wrocil (przy ponad 20st na dworze) - loteria przy wyprzedzaniu czy bedzei turbo czy nie.. Roznice czuc bardzo wyraznie.. Nie sprawdzalem czy zimny/goracy silnik ma wplyw - na zimnym zawsze daje mu spokoj i nie dociskam dopoki olej nie wyjdzie ponad niebieskie pole.
40k km temu mechanik to zrobil, z tego co mowil sterownik turbiny byl przez kogos ruszany i cos tam spietruszczone. Naprawil i problem zniknal na te 40k km.. Teraz wraca, za tydzien jestem do niego umowiony i zobaczymy co poradzi. Nie mniej tu trzeba kogos kto zna koncern PSA i ich silnik oraz nie daje za wygrana dopoki nie dojdzie co jest (u mnie wyjezdzil 300km w 2 wieczory by dojsc co jest).
Zobaczymy co tym razem wyjdzie, auto idzie na generalny przeglad przed zima i tez przez to ze siedze za granica obecnie i jak cos walnie to koszty moga zabic. Postaram sie zdac relacje za tydzien