Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Brak ladowania  (Przeczytany 1411 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Marcin Kubera

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 72
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: XM Mk2, 98, 2.5td, Pallas
  • Zainteresowania: CapsLock
  • Miejscowość: Warszawa
Brak ladowania
« dnia: Wrzesień 03, 2011, 21:03:14 »
Nie laduje mi akumulatora. Dzis zmierzylem napiecie na alternatorze i wyszlo ze jest 4.7V. Alternator do regeneracji, czy moze gdzies indziej szukac przyczyny?? Pytanie dotyczy 2.1 97r
XM Mk2, 98, 2.5td, manual, Pallas
Xm Mk2, 97, 2.1td, automat

Offline Paweł Ziemniewicz

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 709
  • Skąd: Reda/Gdynia
  • Posiadany samochód: GSA X3 1980, Peugeot 607 2.2HDi 2002
  • Zainteresowania: wszelakie
  • Miejscowość: Reda/Gdynia
Re: Brak ladowania
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 03, 2011, 22:36:28 »
jak zmierzyłes ze jest 4.7V ?? łądowanie mierzy sie na podłączonym akumulatorze na jego klemach.
przy napieciu 4.7 na klemach przeciez nawet by rozrusznik nie pyknął
Paweł Ziemniewicz
[email protected] / www.citrozlot.pl
Citroen GSA X3'80, Peugeot 607 2.2 HDi '02
Były:GSA 1.3'81,Evasion 2.0CT'97,XM 2.1TD 91,93,XM 3.0V6'95,CX 2.5TRD'86,BX 1.8TRD'90, BX 1.4'91

Offline Marcin Kubera

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 72
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: XM Mk2, 98, 2.5td, Pallas
  • Zainteresowania: CapsLock
  • Miejscowość: Warszawa
Re: Brak ladowania
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 03, 2011, 22:52:22 »
Mierzylem na alternatorze, na jego wyjsciu....
XM Mk2, 98, 2.5td, manual, Pallas
Xm Mk2, 97, 2.1td, automat

Offline Marcin Markowski

  • Mistrz patelni złota wara
  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 3 520
  • Skąd: Wrocław | Czasami Skierniewice
  • Posiadany samochód: XM MKII, 1994, HA2, 3.0v6 12V - Azure Fury, Volvo V70 2003, 2.4 BiFuel CNG
  • Zainteresowania: Grafika komputerowa / Marketing / Volva
  • Miejscowość: Wrocław | Czasami Skierniewice
Re: Brak ladowania
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 03, 2011, 23:35:27 »
Kup sobie na allegro za 150zł, te od 2.1t są wytrzymałe.

Offline Marcin Kubera

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 72
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: XM Mk2, 98, 2.5td, Pallas
  • Zainteresowania: CapsLock
  • Miejscowość: Warszawa
Re: Brak ladowania
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 04, 2011, 10:20:12 »
Jak by jakas dobra dusza zapodala link do Aukcji byl bym niezmiernie wdzieczny... Chodzi o 2.1td, automat bez kilimy 97r
XM Mk2, 98, 2.5td, manual, Pallas
Xm Mk2, 97, 2.1td, automat

Offline Marcin Markowski

  • Mistrz patelni złota wara
  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 3 520
  • Skąd: Wrocław | Czasami Skierniewice
  • Posiadany samochód: XM MKII, 1994, HA2, 3.0v6 12V - Azure Fury, Volvo V70 2003, 2.4 BiFuel CNG
  • Zainteresowania: Grafika komputerowa / Marketing / Volva
  • Miejscowość: Wrocław | Czasami Skierniewice
Re: Brak ladowania
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 04, 2011, 20:40:33 »
Nie ma znaczenia czy z klima czy bez, każdy alternator od 2.1 będzie dobry, obojętnie jaki rocznik, oczywiście im młodszy tym lepiej. Wymiana alternatora to 30 min, można nawet bez kanału ;)

Offline Jędrzej Patelski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 727
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: 2oo
  • Miejscowość: Warszawa
Re: Brak ladowania
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 04, 2011, 22:16:32 »
Ja polecam regeneracje. Wymieniają wszystko co potrzeba i masz jak nowy. Kupisz używkę i może być to samo co stary...
http://tinyurl.com/xmpower
Ojciec: XM V6 12V [ZPJ] 96'
Brat: XM Break V6 24V [ES9J4] 97'
Był: XM V6 24V [ZPJ4] 96', XM 2.0 8V 93'

Offline Marcin Kubera

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 72
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: XM Mk2, 98, 2.5td, Pallas
  • Zainteresowania: CapsLock
  • Miejscowość: Warszawa
Re: Brak ladowania
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 09, 2011, 22:24:27 »
Okazalo sie ze szczotki sie skonczyly... Panowie w zakladzie zrobili zdjecie na pamiatke. Stwierdzili ze nigdy jeszcze nie widzieli alternatora w tym wieku ktory byl by zaplombowany fabrycznie....
XM Mk2, 98, 2.5td, manual, Pallas
Xm Mk2, 97, 2.1td, automat

Offline Grzegorz Kin

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 23
  • Skąd: Szczecinek
  • Posiadany samochód: XM 2,5 TD, 125p, Felicia, 2x Jawa
  • Miejscowość: Szczecinek
Re: Brak ladowania
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 10, 2011, 12:58:59 »
Cytuj

Marcin Markowski napisał:
Nie ma znaczenia czy z klima czy bez, każdy alternator od 2.1 będzie dobry, obojętnie jaki rocznik, oczywiście im młodszy tym lepiej. Wymiana alternatora to 30 min, można nawet bez kanału ;)


Bez kanału to i owszem, ale w 2,5TD zdążyć w 30min? ;)

Offline Marcin Markowski

  • Mistrz patelni złota wara
  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 3 520
  • Skąd: Wrocław | Czasami Skierniewice
  • Posiadany samochód: XM MKII, 1994, HA2, 3.0v6 12V - Azure Fury, Volvo V70 2003, 2.4 BiFuel CNG
  • Zainteresowania: Grafika komputerowa / Marketing / Volva
  • Miejscowość: Wrocław | Czasami Skierniewice
Re: Brak ladowania
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 10, 2011, 20:08:20 »
w 3.0 v6 dało radę