podpinam sie do tematu
a do mojego to takie powinny być ?:
Felga aluminiowa oryginalna M12x1,25 - dł.gwintu 36mm - Klucz 17 płaska podkładka
?
i drugie pytanie dotyczące srub, nie mogłem znaleźć nigdzie w samochodzie nakladki do srub zabezpieczajacych felgi - auto z niemiec nie ma szans raczej na pomoc ze strony sprzedającego - zna ktoś jakiś warsztat w warszawie który specjalizuje sie w rozwiązywaniu takich sytuacji, sa podobno jakies zestawy warsztatowe wszelkiego rodzaju końcówek do srub, jakies klucze samodopasowujące sie, złodziejki jakieś ?, tam gdzie ja byłem wczoraj (6 różnych serwisów oponowych po drodze do domu) nikt nie chciał sie tego podjąc a po drugie jedyne co im przychodziło do głowy to rozwiercenie srub lub dospawanie innej sruby, ale wszyscy mówią że to jest strasznie niebezpieczne i nie chcą tego robić (a poza tym rzucają kwoty rzedu 80-100 pln za jedną srubę) pomocy!!!
strach jezdzić bo głupie złapanie gumy może skończyć sie holowaniem auta, panowie ratujcie
sa u mnie felgi aluminiowe oryginalne i śruby zabezpieczające jeszcze oryginalne citroenowskie