Pozwolę się z tobą, szanowny moderatorze, nie zgodzić. Tak jak wyżej pisałem miałem okazję to coś oglądnąć i ujrzeć w akcji. Niestety nie będzie mi dane ponowne, bo samochodu już nie ma.RIP
Zauważ proszę, iż instrukcja obsługi wskazuje w sposób dość wyraźny iż osłonę należy zakładać poniżej temperatury zewnętrznej na poziomie 10 stopni C. Owszej - instrukcję piszą czasami idioci, ale w tym przypadku ma to o tyle sens iż kratka taka tłumiąc w jakimś zakresie przepływ powietrza powodowałaby szybsze nagrzewanie się samochodu.
Problem - kolejny raz powtarzam - jak bardzo tłumić ów przepływ. Jestem skłonny się założyć, iż oryginalna osłona przeciwśnieżna jest na tyle dopracowana iż ani nie spowoduje przegrzania silnika ani innych uszkodzeń. Zapewne ktoś to dobrze policzył
![Uśmiech :)](https://klubcytrynki.pl/forum/Smileys/akyhne/smiley.gif)
Dalej - teoretycznie powinna pomóc także osłona pod spodem silnika. Ja niestety nie zauważyłem jej zbawiennego wpływu na spowolnienie tempa wychłodzenia silnika w czasie postoju pojazdu.
Generalnie - dużym błędem konstrukcyjnym było pozostawienie tak dużego i niczym nie zabezpieczonego otworu w zderzaku. Teoretycznie latam, każdy większy lub mniejszy kamień który zrządzenie losu trafi w te "dziury" załatwia nam albo chłodnicę albo intercooler.
Kończąc - jak znajdę trochę czasu - a zapewne będzie to przed świętami - kupię siatkę, założę i zobaczymy co będzie. Dam znać, łącznie ze zdjęciami.
Tyle powiem.