Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Walka ze świerszczami  (Przeczytany 1626 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Łukasz Choiński

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 254
  • Skąd: Łańcut
  • Posiadany samochód: Peugeot 406 coupe, Citroen C4 VTR, Citroen Xantia kombi, Suzuki XF650 Freewind.
  • Miejscowość: Łańcut
Walka ze świerszczami
« dnia: Listopad 12, 2011, 19:25:46 »
Przez to że jestem muzykiem pisanka troszkę mi nie pasi pod względem wyciszenia kabiny. Gorzej chyba tylko miałem w starym passacie 1,6 d. Wypadałoby ją rozebrać i powyklejać bitumią. Ale nie bardzo mam czas i ochotę. Mam więc dwa pytania.

Jak wciskam na luz i przy hamowaniu w najniższych obrotach zaczynają wycieraczki... a w zasadzie jedna wycieraczka od kierowcy, wibrować o szybę. Zmieniłem na bezstelażowe i dogiąłem lekko do szyby ramię - bez zmian. Coś mi się wydaje że będę musiał poeksperymentować i zdjąć całe podszybie ale może ktoś tak kiedyś miał?

Drugi świerszcz ukryty jest gdzieś pod trójkątnymi osłonami tych małych szybek na przodzie. Jak się te osłony ściąga? Mam nadzieję że nie trzeba deski do tego rozbierać??
Było: Wartburg, Polonez,VW Passat, Audi 100, Ford Sierra, Citroen Xantia, Lancia Kappa, Mercedes 123, Honda Accord, Citroen AX, Citroen XM II, Renault Twingo, BMW 520 E39, Citroen Xsara, Citroen Xsara Picasso.

Offline Ryszard Hubert

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 53
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 2,0 HDi
  • Miejscowość: Kraków
Re: Walka ze świerszczami
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 12, 2011, 20:52:45 »
Świerszcz......
moze trzeba sie zaprzyjaźnic z nim i nie bedzie problemu.

Co do drugiego swierszcza to mialem podobny problem.
Boczki trojkatne z przednich szybek zdejmuje sie bezproblemowo:
- odciagasz uszczelke ktora przylega do plastiku
- delikatnie odciagasz plastik zaczynajac od gory i to wszystko.
Plastik mocowany jest chyba poprzez 3 albo 4 zatrzaski, nie sposob tam nic pourywac. (niezaleca sie tego robic na duzym mrozie bo plastik bedzie sztywny i moze peknac)

Ja u siebie zastosowalem obklejenie krawedzi plastiku ktory stykal sie z boczna szybka uszczelka jaka stosuje sie do obklejaania drzwi przesuwnych w szafach (takie wloski) - efekt 100% wyeliminowal nieprzyjemne efekty dzwiekowe.
krapic

Offline Łukasz Choiński

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 254
  • Skąd: Łańcut
  • Posiadany samochód: Peugeot 406 coupe, Citroen C4 VTR, Citroen Xantia kombi, Suzuki XF650 Freewind.
  • Miejscowość: Łańcut
Re: Walka ze świerszczami
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 12, 2011, 21:39:32 »
dzięki. Będę targał w ciepłym garażu w takim razie
Było: Wartburg, Polonez,VW Passat, Audi 100, Ford Sierra, Citroen Xantia, Lancia Kappa, Mercedes 123, Honda Accord, Citroen AX, Citroen XM II, Renault Twingo, BMW 520 E39, Citroen Xsara, Citroen Xsara Picasso.

Offline Jacek Welz

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 2 101
  • Skąd: Stavanger/Bydgoszcz
  • Posiadany samochód: Ford SMax 2.0TDCI '14; MB A160 '01
  • Zainteresowania: komp, foto, citro, kayako, grajko i inne
  • Miejscowość: Stavanger/Bydgoszcz
Re: Walka ze świerszczami
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 16, 2011, 00:14:59 »
Cytuj

Łukasz Choiński napisał:
Przez to że jestem muzykiem pisanka troszkę mi nie pasi pod względem wyciszenia kabiny.

Od strony muzycznej to najbardziej przeszkadza fakt ze .. nie da sie wygodnie wlozyc 7 oktaw do bagaznika, trzeba po skosie i zajmuje sie w zasadzie caly bagaznik. Auto jest najzwyczajniej wezsze w bagazniku o dobre 10cm od np ZXa (w ZXie za kolami jest szerzej z obu stron, akurat 2 parapety ladnie wchodza). XP stanowczo jest malo przyjazna dla muzyka ;-)
Ford S-Max 2.0TDCI '14
dawniej: Xsara Picasso 1.6i SX '10
ZX 1.4i SX Break '96/97, ZX 1.4i Avantage '91
i jakies niecytryny
GG: 4635213 (i inne ;)

Offline Łukasz Choiński

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 254
  • Skąd: Łańcut
  • Posiadany samochód: Peugeot 406 coupe, Citroen C4 VTR, Citroen Xantia kombi, Suzuki XF650 Freewind.
  • Miejscowość: Łańcut
Re: Walka ze świerszczami
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 16, 2011, 09:18:38 »
Żartujesz :) Ostatnio miałem bmw 5 e39 bez opcji składanej kanapy i na koncerciki musiałem brać 5 oktawowego juno g :) a i tak do bagażnika nie wchodził bo za mały wsad więc woziłęm go tylko z tyłu :) Teraz składam fotelik i mogę już brać motifa 7 oktawowego a roland wchodzi mi do bagażnika normalnie wszerz na płask :)
Było: Wartburg, Polonez,VW Passat, Audi 100, Ford Sierra, Citroen Xantia, Lancia Kappa, Mercedes 123, Honda Accord, Citroen AX, Citroen XM II, Renault Twingo, BMW 520 E39, Citroen Xsara, Citroen Xsara Picasso.

Gachu

  • Gość
Re: Walka ze świerszczami
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 16, 2011, 17:03:32 »
teee Pany proszę się trzymać tematu wątku

Offline Jacek Welz

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 2 101
  • Skąd: Stavanger/Bydgoszcz
  • Posiadany samochód: Ford SMax 2.0TDCI '14; MB A160 '01
  • Zainteresowania: komp, foto, citro, kayako, grajko i inne
  • Miejscowość: Stavanger/Bydgoszcz
Re: Walka ze świerszczami
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 16, 2011, 22:48:55 »
dobrze dobrze. Na usprawiedliwienie napisze tylko ze kazdy z w/w sprzetow moze odtworzyc dzwiek swierszcza ;-)
Bedziemy ciagnac temat na PW albo zalozymy osobny watek w 'pogadajmy'
Ford S-Max 2.0TDCI '14
dawniej: Xsara Picasso 1.6i SX '10
ZX 1.4i SX Break '96/97, ZX 1.4i Avantage '91
i jakies niecytryny
GG: 4635213 (i inne ;)