Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Walka ze świerszczami  (Przeczytany 1626 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Łukasz Choiński

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 254
  • Skąd: Łańcut
  • Posiadany samochód: Peugeot 406 coupe, Citroen C4 VTR, Citroen Xantia kombi, Suzuki XF650 Freewind.
  • Miejscowość: Łańcut
Walka ze świerszczami
« dnia: Listopad 12, 2011, 19:25:46 »
Przez to że jestem muzykiem pisanka troszkę mi nie pasi pod względem wyciszenia kabiny. Gorzej chyba tylko miałem w starym passacie 1,6 d. Wypadałoby ją rozebrać i powyklejać bitumią. Ale nie bardzo mam czas i ochotę. Mam więc dwa pytania.

Jak wciskam na luz i przy hamowaniu w najniższych obrotach zaczynają wycieraczki... a w zasadzie jedna wycieraczka od kierowcy, wibrować o szybę. Zmieniłem na bezstelażowe i dogiąłem lekko do szyby ramię - bez zmian. Coś mi się wydaje że będę musiał poeksperymentować i zdjąć całe podszybie ale może ktoś tak kiedyś miał?

Drugi świerszcz ukryty jest gdzieś pod trójkątnymi osłonami tych małych szybek na przodzie. Jak się te osłony ściąga? Mam nadzieję że nie trzeba deski do tego rozbierać??
Było: Wartburg, Polonez,VW Passat, Audi 100, Ford Sierra, Citroen Xantia, Lancia Kappa, Mercedes 123, Honda Accord, Citroen AX, Citroen XM II, Renault Twingo, BMW 520 E39, Citroen Xsara, Citroen Xsara Picasso.

Offline Ryszard Hubert

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 53
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 2,0 HDi
  • Miejscowość: Kraków
Re: Walka ze świerszczami
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 12, 2011, 20:52:45 »
Świerszcz......
moze trzeba sie zaprzyjaźnic z nim i nie bedzie problemu.

Co do drugiego swierszcza to mialem podobny problem.
Boczki trojkatne z przednich szybek zdejmuje sie bezproblemowo:
- odciagasz uszczelke ktora przylega do plastiku
- delikatnie odciagasz plastik zaczynajac od gory i to wszystko.