Witajcie , jestem posiadaczem zx-a 1,4i z 93 roku . Silniczek wlasnie prawie wyremontowalem , zostalo mi czysczenie monowterysku oraz reszty podzespolow , niestety nie umiem wyregulowac mieszanki , i przez to auto bardzo duzo pali , a przy tych cenach benzynki to mozna sie zalamac . W okolicy Łodzi przejezdzilem juz prawie kazdy warsztat i nikt nie umie mi doradzic lub wszystkiego poustawiac . Bral mi olej wiec wymienilem uszczelniacze zaworow , oraz uszczelke pod glowica na nowa . teraz jest spokoj i odziwo przestal kopcic . Chcialbym zapytac czy moge zalozyc do mojego zxa glowice od wielupunktu , gdyz ojciec ma berlingo 1,4 na wielopunkcie ( silnik jest identyczny , tylko gora inna ) i autko ma 2 x lepszego kopa niz moja cytrynka . Doradzcie mi czy to jest oplacalne i ile bedzie to kosztowalo po krotce , oraz co bedzie potrzebne . Silnik chcialbym zrobic na glanc gdyz przygotowuje go powoli pod zagazowanie , chyba ze uda mi sie ustawic jako takie spalanie to wtedy zostane przy PB95.Prosze o jakies rady na ten temacik , bo walcze z tym silnikiem od listopada i nie chodzi jak bym tego oczekiwal , a juz sporo kasy w to cale auto wlozylem ,ale efekt koncowy mysle bedzie jak dla mnie piekny . Czekam na jaka kolwiek odpowiedz , dziekuje z gory .