Olej powinno się wymienić czy to w skrzyni automatycznej (tu bezdyskusyjnie) czy też manualnej. Biegiem czasu olej traci swoje właściwości i mimo wszystko zanieczyszcza się opiłkami zużywających się elementów. Ja ze swojego Xm-a 89’ zlałem szlam:] Warto to zrobić w tak leciwym aucie chociażby dla czystego sumienia zwłaszcza, że koszt to około 100zł plus 20 min roboty. Potrzebujesz 2 litry oleju przekładniowego 75W/80, jaka marka, zależy od Ciebie, tylko nie próbuj wlać Hipolu czy innego syfu bo to jedynie nadaje się do smarowania łańcucha w motocyklu, najlepiej jakiś syntetyk. O rozszczelnienie się nie bój jeśli teraz nie cieknie to po wymianie też nie będzie. Aby wymienić olej nagrzej porządnie silnik i wyłącz odczekaj aż olej ścieknie jakieś 15min i odkręcasz dwa korki, jedne mniej więcej na środku skrzyni, a drugi pod dyferencjałem. Z boku skryni od strony koła masz korek do napełniania można go poznać po tym, że otwór na klucz jest w nim kwadratowy. Olej wlewasz przez otwór po korku aż zacznie wyciekać. Gdy przestanie wyciekać ciurkiem i zacznie kapać, zakręcasz korek i gotowe