0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Piotr Turczyn napisał: po odkręceniu śruby nr. 10 siłownik nie wychodzi, trzeba go zbić czymś czy jak? nie chcę tłuc młotkiem aby nie uszkodzić gwintu :/ czy jest może jakieś dodatkowe zabezpieczenie? ze schematu wynika że jest on tam wciśnięty gdyż siłownik ma górę zwężającą się więc pewnie trzeba go wybić... ale czy na pewno... prosił bym o jakieś rady.
Piotr Turczyn napisał:Te oringi da się gdzieś dobrać? dzwoniłem do ASO i nie mają a zamówić można pakowane tylko po 5szt ;
Andrzej Kaczor napisał:CytujPiotr Turczyn napisał: po odkręceniu śruby nr. 10 siłownik nie wychodzi, trzeba go zbić .......Andrzej ,ja przy okazji tego tematu chciałbym zapytać jakie ciśnienie panuje w przewodzie prowadzącym od pompy zawieszenia do regulatora sfery /przód/ czy np.52 bary tak jak sfera przednia ? .Kupując używki już wymieniłem dwa zestawy tych przewodów i ostatnio znów mam przeciek.Informacja taka jest mi potrzebna bo postanowiłem rozprawić się z tym przeciekiem LDS -u. Napisałem do Andrzeja ponieważ włączył się w dyskusję ale zwracam się do innych kolegów o informację jeżeli mają wiedzę w tej sprawie. Dzisiaj 2012-11-28 znalazłem odpowiedż :Pompa hydrauliczna BH posiada zawór bezpieczeństwa ustawiony na 180 bar ,czyli reszta układu po stronie wysokiego ciśnienia musi temu odpowiadać.
Piotr Turczyn napisał: po odkręceniu śruby nr. 10 siłownik nie wychodzi, trzeba go zbić .......Andrzej ,ja przy okazji tego tematu chciałbym zapytać jakie ciśnienie panuje w przewodzie prowadzącym od pompy zawieszenia do regulatora sfery /przód/ czy np.52 bary tak jak sfera przednia ? .Kupując używki już wymieniłem dwa zestawy tych przewodów i ostatnio znów mam przeciek.Informacja taka jest mi potrzebna bo postanowiłem rozprawić się z tym przeciekiem LDS -u. Napisałem do Andrzeja ponieważ włączył się w dyskusję ale zwracam się do innych kolegów o informację jeżeli mają wiedzę w tej sprawie. Dzisiaj 2012-11-28 znalazłem odpowiedż :Pompa hydrauliczna BH posiada zawór bezpieczeństwa ustawiony na 180 bar ,czyli reszta układu po stronie wysokiego ciśnienia musi temu odpowiadać.
Piotr Turczyn napisał:A te oringi mają przekrój owalny? prostokąt? kwadrat? mógł byś podać jeszcze wymiary tego od góry nr 8 wymianil bym go profilaktycznie.
Józef Ortyl napisał:Andrzej ,ja przy okazji tego tematu chciałbym zapytać jakie ciśnienie panuje w przewodzie prowadzącym od pompy zawieszenia do regulatora sfery /przód/ czy np.52 bary tak jak sfera przednia ? .Kupując używki już wymieniłem dwa zestawy tych przewodów i ostatnio znów mam przeciek.Informacja taka jest mi potrzebna bo postanowiłem rozprawić się z tym przeciekiem LDS -u. Napisałem do Andrzeja ponieważ włączył się w dyskusję ale zwracam się do innych kolegów o informację jeżeli mają wiedzę w tej sprawie.
Andrzej Kaczor napisał:Oring nr 9 ma średnicę 22mm i grubość 2,4 mm, nie powinno być problemu z dokupieniem poza aso.
Piotr Turczyn napisał:CytujAndrzej Kaczor napisał:Oring nr 9 ma średnicę 22mm i grubość 2,4 mm, nie powinno być problemu z dokupieniem poza aso.Kurde nigdzie u mnie nie mają i nawet zamówić nie moga 22x2,4 ;/ tylko 22x2,5 dostępne jest od ręki po 50gr :/ a może podejdzie 2,5 ?