Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Nastepca Xsary  (Przeczytany 8473 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Piotr Kukiz

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 134
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara II 1,6 16V '03
  • Miejscowość: Warszawa
Nastepca Xsary
« dnia: Styczeń 09, 2013, 19:21:44 »
Co sadzicie o kupnie nowego Citroena C-Elysee/Peugeot 301, jako nastepcy Xsary ?
Moze ktos mial juz okazje ogladac to auto lub nim jezdzic ?
"Na papierze" wyglada bardzo fajnie. Nie jest przepelniony zawodna elektronika. Silnik 1.2 wydaje sie troche za slaby, ale 1,6 w benzynie juz jest ok. Czy to ta sama konstrukcja co w Xsarze II ? Z drugiej strony 1,6HDi... czy to ma filtr czastek stalych ?

Mi najbardziej spodobala sie wersja 1.6 VTi 115 Seduction - 51 400 zł.
Za takie pieniadze, to chyba nic lepszego nie ma na rynku.

Offline Filip Presz

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 622
  • Posiadany samochód: Xsara II, C4 II
Re: Nastepca Xsary
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 09, 2013, 19:49:39 »
A nie myślałeś o zmianie marki?
Ja tak też powoli myślę nad zmianą i może Hyundai Elantra albo i30?
Zobacz Elantre bo jest naprawdę bardzo ładna (troche taka limuzyna) i ma fajny silnik 1.6 132KM.
Xsara II 1.6 16v 2004r.
Citroen C4 II 1.6 VTi 2014r.

Offline Jan Wróblewski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 275
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: Psiakrew VAG Ibiza 6L
  • Miejscowość: Warszawa
Re: Nastepca Xsary
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 09, 2013, 20:16:13 »
Mnie trochę Citroen zdenerwował polityką cenową w Polsce. Po wprowadzeniu C-Elysse, C4 na którą jestem napalony podrożała potwornie :/ Aż się kasy odechciewa odkładać.
Jak bym miał zmienić markę to na (tylko nie strzelajcie!!) Opla. Nową Astre bym wziął.
Była Xsara NFU

Offline Piotr Kukiz

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 134
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara II 1,6 16V '03
  • Miejscowość: Warszawa
Re: Nastepca Xsary
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 09, 2013, 21:38:45 »
hmmm

myslalem o zmianie marki, ale... co kupic w tym segmencie, nie ruinujac budzetu ? Moj kolega kupil sobie Astre Classic III w kombi. Niezle wyposazony samochod za 55000PLN. Tylko jak do niego wsiadlem, to przestal mi sie podobac.
Hyundai i30, Kia Ceed, to tez jakies rozwiazanie, ale jestem bardzo ciekawy tego C-Elysee.
Jak w nim wyglada sprawa wnetrza, jakosci. Czy jest porownywalna ilosc miejsca jak w C4 czy raczej C3. itp. itd.

Offline Jan Wróblewski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 275
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: Psiakrew VAG Ibiza 6L
  • Miejscowość: Warszawa
Re: Nastepca Xsary
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 12, 2013, 19:16:01 »
jakoś niedługo mają być 'drzwi otwarte' i prezentacja C-Elysee w salonach. Będzie sobie można bezkarnie pomacać :)
Była Xsara NFU

Offline Cezary Lubawy

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 122
  • Skąd: Skoki
  • Posiadany samochód: Xsara 2.0 hdi 2002 90KM
  • Miejscowość: Skoki
Re: Nastepca Xsary
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 20, 2013, 09:54:00 »
Dlaczego nie produkują już xsary? Czas na zmianę wozidła, gdyby były to bym kupił nową xsarkę. Oglądam rożne autka, ale nic ciekawego jeszcze nie spotkałem. Wszędzie  czarne plastiki. Gdzie znajdę ładny welur i wygodne siedzenia jak w mojej exclusive? Citroen to już nie citroen. C3 picasso - plastik, płaskie siedzenia... C4 nowa - też jakaś niemiecka. Może C5 tak od 2005 w górę?

Jakie macie propozycje?

edit:

c4 picasso?  ;)
Pozdrawiam
Xsarka HDI ;-)

Offline Jan Wróblewski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 275
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: Psiakrew VAG Ibiza 6L
  • Miejscowość: Warszawa
Re: Nastepca Xsary
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 21, 2013, 20:40:37 »
Kolega ma c4 grand picasso i sobie chwali :)
Była Xsara NFU

Offline Tomasz Dubas

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 299
  • Skąd: Jaworzno
  • Posiadany samochód: Złomy,złomy,jeszcze raz złomy.
  • Zainteresowania: Żona Neevor-a. ;-)
  • Miejscowość: Jaworzno
Re: Nastepca Xsary
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 24, 2013, 12:30:53 »
Szybkie zestawienie Xsary vs. Scenic 1 ph1

Plusy.
-światła,zwykłe H4 świecą,a nie żarzą jak H7 w Xsarze.
-mniejsze wymiary zewnętrzne,więcej miejsca w środku.
-kultura pracy silnika na wolnych obrotach (K7M)
-widoczność.
-wygodniejsze fotele
-umiejscowienie przycisków otwierania szyb.
-zwrotność
-pojedyncze fotele z tyłu.
-duża ilość schowków.
-regulacja wysokości fotela,lędźwi,nawet w taniej wersji.
-Obecność w standardzie temperatury zewnętrznej,grzanych lusterek.
-HAMULCE zamiast spowalniaczy.
-dosyć wysoki prześwit.
-szeroko otwierane drzwi.


Minusy
-schowek w desce mniejszy niż w xantii z klimą (kiedyś myślałem że mniejszy już być nie może.....)
-regulacja kierownicy tylko w jednej płaszczyźnie.
-mało instynktowne sterowanie radiem z kierownicy (kwestia przyzwyczajenia).
-Głośniej niż w Xsarze (pęknięty kolektor wydechowy potęguje hałas,ale już widać że wysokość ma znaczenie)
-mniejsza precyzja prowadzenia (w Xsarze miałem wszystko nowe,może tu jest różnica,się obada)
-korozja jak w Xsarze (mam egzemplarz bez rdzy,ale znaleźć taki to jak znaleźć Xsarę MKI ze zdrowymi progami...)
-nieco chaotycznie rozmieszczone niektóre włączniki,kwestia przyzwyczajenia.
-silnik 1.6 i prawie 1400 kg,ale to był mój wybór...
-drążek zmiany biegów.......jakby ktoś przy projektowaniu wnętrza zapomniał o nim.



Kilka spraw typu wymiana nagrzewnicy,sprawiają ze samochód może mieć u mnie dłuższy pobyt (wymiana jakieś 30 minut,wraz z niepotrzebnym demontażem całej deski).
Autko ma stare,dobre fotele,jakie pamiętam z R21,co ciekawe fotel nie lata i nie tłucze się na dziurach,jak to ma miejsce w szitroenie.
Twarde zawieszenie,ale bardzo tanie w eksploatacji,choć "kondomy" na wahaczach wymienia się wraz z olejem w silniku.
Tylny rząd siedzeń jest umieszczony wyżej niż przednie,zaleta dla dziecka,wada dla dorosłych.
Kompatybilność niektórych części z innymi modelami,choćby głupi dekielek reflektora czy elementy wnętrza (w xsarze trudno trafić coś co pasuje akurat do tego modelu).
Vizeks

Offline Tomasz Dubas

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 299
  • Skąd: Jaworzno
  • Posiadany samochód: Złomy,złomy,jeszcze raz złomy.
  • Zainteresowania: Żona Neevor-a. ;-)
  • Miejscowość: Jaworzno
Re: Nastepca Xsary
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 24, 2013, 20:28:42 »
Mała dygresja.
Po kilku tygodniach jeżdżenia Xsarą i parkowania pod pracą,za wycieraczkami były kartki "złomujemy wszystkie samochody" lub  "naprawa samochodów francuskich",po kilku tygodniach jazdy "szczeniakiem" jest kilka kartek "skupujemy absolutnie wszystkie samochody".
Wizualnie szczeniak się gorzej prezentuje......
Vizeks

Offline Jan Wróblewski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 275
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: Psiakrew VAG Ibiza 6L
  • Miejscowość: Warszawa
Re: Nastepca Xsary
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 28, 2013, 22:05:30 »
Cytuj

Tomasz Dubas napisał:
Mała dygresja.
Po kilku tygodniach jeżdżenia Xsarą i parkowania pod pracą,za wycieraczkami były kartki "złomujemy wszystkie samochody" lub  "naprawa samochodów francuskich",po kilku tygodniach jazdy "szczeniakiem" jest kilka kartek "skupujemy absolutnie wszystkie samochody".
Wizualnie szczeniak się gorzej prezentuje......

Ha! Czyli to nie tylko ja tak mam ;)
Była Xsara NFU

Offline Kajetan Czyż

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 481
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Peugeot 2.0 SW BP+LPG
  • Miejscowość: Wrocław
Re: Nastepca Xsary
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 29, 2013, 20:36:11 »
Cytuj

Tomasz Dubas napisał:
Szybkie zestawienie Xsary vs. Scenic 1 ph1



czyli te renówki nie takie najgorsze..

Offline Cezary Lubawy

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 122
  • Skąd: Skoki
  • Posiadany samochód: Xsara 2.0 hdi 2002 90KM
  • Miejscowość: Skoki
Re: Nastepca Xsary
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 22, 2013, 12:05:59 »
proszę, tylko nie renówki... jeśli francuskie samochody sa słabe to chyba właśnie renault. jakość materiałów - choćby siedzenia - megane 2001 przebieg 120tkm i dziury w siedzeniu kierowcy, powycierane plastiki na drzwiach, złuszczona kierownica. szukam auta ale trudno poszukać takie wyposażenie jak ma xsara exclusive 2002 - choćby welur,skóra na kierownicy, podświetlane lusterka w osłonach słonecznych czy nawet prosty pakiet elektryczny. CHyba tylko C5 będzie miało coś więcej. oglądam 308sw z 2009 i wiele mi brakuje, jakby klasa niżej, a c4 z lat 2005-07 plastik w środku i jakby mniej miejsca?
w aucie o 5 lat młodszym oczekuje się więcej bajerów...
nie kupujcie exclusive, bo nigdy już was inne nie zadowoli ;)
Pozdrawiam
Xsarka HDI ;-)

Offline Tomasz Lewandowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 092
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: 1. C4 Grand Picasso 2.0 HDi AUT Exclusive Mk I 2008. 2. Kia Ceed 1.6 CRDI MkI. 3. (Kiedyś) Citroen Xsara II 1.6i 16V Break
  • Miejscowość: Wrocław
Re: Nastepca Xsary
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 25, 2013, 21:26:04 »
Znalezienie satysfakcjonującego zamiennika Xsary kombi z 1.6. 16V przy zachowaniu samochodu w tej samej klasie to wyczyn. Jako samochód rodzinny jest to chyba jeden z najbardziej dopracowanych modeli. Spory bagażnik, welur, wygodne fotele, pojemne schowki w drzwiach, względnie dynamiczny i ekonomiczny silnik, niedrogi serwis etc. Jeżdżę, oglądam, przymierzam - design może fajniejszy, nowocześniejsze wnętrze, ale co z tego, skoro komfort zupełnie inny jest.
"Nie kupuj używanego Peugeota lub Citroena, jeśli ktoś Ci mówi, że belka była regenerowana po za naszą firmą".  :D

Offline Tomasz Dubas

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 299
  • Skąd: Jaworzno
  • Posiadany samochód: Złomy,złomy,jeszcze raz złomy.
  • Zainteresowania: Żona Neevor-a. ;-)
  • Miejscowość: Jaworzno
Re: Nastepca Xsary
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 27, 2013, 09:58:22 »
Cytuj

Cezary Lubawy napisał:
proszę, tylko nie renówki... jeśli francuskie samochody sa słabe to chyba właśnie renault.  ;)


Pozwolę się nie zgodzić.
W xsarze masz łuszczące się klapki schowków w drzwiach (podłokietniki to  nie są,bo wysokość nie ta),klapka schowka w tunelu odpada szybko,kratki nawiewów lubią się połamać,pierwsze modele MKI miały "wpadające" włączniki otwierania szyb,do tego dodajmy słynne klamki i już mamy zestawienie "lepszego wykonania".
W szczeniaku nie kruszy się gąbka fotela kierowcy,co było w moich trzech xsarach.
To że się tłucze połowa tapicerki,że zawieszenie jest głośne,to się zgodzę,ale może w xsarze tego nie dostrzegłem,gdyż większość swojego pobytu u mnie spędzała na kanale,zamiast na drodze :-)

Mogę już coś powiedzieć o awaryjności szczeniaka,na chwilę obecną zrobił jakieś 4-5 tys km i o ile w xsarze spodziewałbym się jakiegoś "grubszego" numeru, o tyle tu padł jeden siłownik centralnego zamka.
Nauczony doświadczeniem z Xsary,kupiłem cały zamek,żeby się przekonać że jest osobny siłownik centralnego,nie zintegrowany jak w xsarze,do tego występuje w każdym modelu z lat 80 i 90,jest zamienny także we wszystkich drzwiach.

W nagrodę szczeniak dostał listwę wtryskową membranową Stefanelli,która niewiele odstaje parametrami od matrixa.
Vizeks

Offline Cezary Lubawy

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 122
  • Skąd: Skoki
  • Posiadany samochód: Xsara 2.0 hdi 2002 90KM
  • Miejscowość: Skoki
Re: Nastepca Xsary
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 29, 2013, 18:34:25 »
250kkm ma moja o ile nie był cofany licznik, podłokietniki w drzwiach są ok i mi pasują, bo może jestem niższego wzrostu. centralny odpadł i leży w bagażniku, ale jest miejsce na CB ;)
dalej nie wiem czy następcą dla mnie ma być 308sw, C4 czy C4picasso...(roczniki 2008-09)
pomożecie?
Pozdrawiam
Xsarka HDI ;-)

Offline Artur Bryński

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 456
  • Skąd: Turek
  • Posiadany samochód: Renault Laguna 3ph1 2.0 DCI Initiale
  • Zainteresowania: motoryzacja, komputery
  • Miejscowość: Turek
Re: Nastepca Xsary
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 29, 2013, 20:06:26 »
250 tkm i podlokietniki ok, kratki nawiewow cale, klamki oryginalne, mam 200 cm wzrostu i uwazam ze jednak sa to podlokietniki z przydatnymi schowkami, w tunelu nie mam schowka tylko podlokietnik i jest ok, pod fotelem czysto (brak pokruszonej gabki), przebieg od mojego zakupu to 37tkm i wizyta na kanale byla jedna po 20 tkm na wymianie oleju i filtrow... ale koledze Tomaszowi nie ma sensu tlumaczyc tego, ze jezdzil jakims zajezdzonym gownem bo jak mantre powtarza swoje.

Co do postu Czarka, zalezy co potrzebujesz. Jezdze troche c4 i bardzo przyjemne autko, z silnikiem 1.6 hdi 90 KM bardzo oszczedne i bez dwumasy i fapa, w srodku duzo plastiku ale wszystko spasowane dobrze bo nic nie trzeszczy, bardzo fajnie sie prowadzi, po przesiadce z xsary na pewno bedziesz bardzo zadowolony. Jak potrzebujesz duze auto no to c4 picasso a jak podoba ci sie peugeot to w sumie tez to samo ale nie wiem czy juz tak latwo znajdziesz bez fapa bo jak ja bylem przed zakupem c4 to rozgladalem sie w peugeotach 207 i tam duzo 90 KM mialo FAP, pewnie w 308 podobna historia.
Renault Laguna 3ph1 2.0 DCI Initiale
Citroen C4 Picasso 1.6 HDI 109 `10r.
Peugeot Boxer 2.8 HDI `05r.
Citroen Jumper 2.8 HDI `06r.

Offline Cezary Lubawy

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 122
  • Skąd: Skoki
  • Posiadany samochód: Xsara 2.0 hdi 2002 90KM
  • Miejscowość: Skoki
Re: Nastepca Xsary
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 29, 2013, 20:58:43 »
kratka jedna była wyłamana, klamki mam oryginał, ale brat w xsarce z 99 pourywał... kończą mi sie wtryski - jakieś opiłki podobno.

mam na oku 308sw z 2009 1.6 bez fapa i dwumasy, z małym przebiegiem, cichutki, ale taki golas jakiś... brak lampek w osłonkach, brak weluru, roletek w drzwiach, tylne szyby na korbki, brak półek w siedzeniach, mało schowków.
nie wiem czy ma komputerek ze spalaniem, radio skromne...
a C4 ma bagażnik mniejszy od xsary? chyba troszkę tak, a chcemy na wakacje jechać.
Pozdrawiam
Xsarka HDI ;-)

Offline Artur Bryński

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 456
  • Skąd: Turek
  • Posiadany samochód: Renault Laguna 3ph1 2.0 DCI Initiale
  • Zainteresowania: motoryzacja, komputery
  • Miejscowość: Turek
Re: Nastepca Xsary
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 29, 2013, 21:12:19 »
xsare mam kombi wiec ciezko mi porownac bagaznik, powinienes sprawdzic w danych pojemnosci. No z silnikiem 1,6 to zazwyczaj ubozsze wersje wychodzily, jakbys uderzyl w jakis 2.0 w dobrej wersji to mysle ze bylbys zadowolony:) tak jakbys kiedys kupowal xsare 1.9d a 2.0 hdi :) Jesli nie czujesz jakiegos parcia na zmiane auta i reszta w tym aucie ok to warto zrobic wtryski i dalej jezdzic:) W nowym tez nie jestes wolny od awarii, a im nowsze auto tym jednak naprawy drozsze zanim rynek zamiennikow nie bedzie bogatszy. Chyba ze u ciebie nadszedl juz czas na zmiane auta no to nic tylko szukac czegos madrego. A z ciekawosci sie spytam jakie objawy tych opilkow we wtryskach?
Renault Laguna 3ph1 2.0 DCI Initiale
Citroen C4 Picasso 1.6 HDI 109 `10r.
Peugeot Boxer 2.8 HDI `05r.
Citroen Jumper 2.8 HDI `06r.

Offline Cezary Lubawy

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 122
  • Skąd: Skoki
  • Posiadany samochód: Xsara 2.0 hdi 2002 90KM
  • Miejscowość: Skoki
Re: Nastepca Xsary
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 29, 2013, 22:13:21 »
zdechła ostatnio, mechanik odpalił na PLACK i zdiagnozował ze pompa, wtryski siemens, zbiornik paliwa i przewody powinny być wymienione. Coś tam przedmuchał, wziął 50 zł i chodzi, ale mówi że to się będzie powtarzało, aż przedmuchiwanie nie wystarczy ;)
niby opiłki z pompy zatykają, widać je jak się poświeci w zbiornik - jakby brokat - (słownictwo mechaników)
koszt wymiany tego wszystkiego może być duży.

bagażnik
xsara 408
c4 320 ?
c4p 500
308sw 674 !
Pozdrawiam
Xsarka HDI ;-)

Offline Artur Bryński

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 456
  • Skąd: Turek
  • Posiadany samochód: Renault Laguna 3ph1 2.0 DCI Initiale
  • Zainteresowania: motoryzacja, komputery
  • Miejscowość: Turek
Re: Nastepca Xsary
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 30, 2013, 07:33:44 »
hmm jak na moje oko to mozesz nie miec wtryskow do wymiany tylko zawor wysokiego cisnienia on daje objawy jakie opisales. Co do opilkow to w kazdym jednym sa, w jednym mniej w drugim wiecej, po to jest filtr paliwa zeby je wychwycil. To akurat zasluga zbyt suchego paliwa.

Co do pojemnosci bagaznikow to zastanawia mnie ten w 308 jak oni to mierzyli bo nie wydaje mi sie prawdopodobnym taki bagaznik w tej klasie auta. Moze ma przesuwana tylne fotele/kanape? Wtedy pewnie podali przy max odsunietej do przodu
Renault Laguna 3ph1 2.0 DCI Initiale
Citroen C4 Picasso 1.6 HDI 109 `10r.
Peugeot Boxer 2.8 HDI `05r.
Citroen Jumper 2.8 HDI `06r.

Offline Bartek Jaszkul

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 024
  • Skąd: b. merzdorf
  • Posiadany samochód: były 2 Xsary i BX, a jest cukierek czyli Clio
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: b. merzdorf
Re: Nastepca Xsary
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 12, 2013, 11:47:32 »
308 był SW i kombi.
SW miał przesuwany rząd foteli - stąd wielkość bagażnika ulegała zmianie - tak jak wspomniałeś.
Model: Mitsubishi Carisma I `98 Wersja: LS Silnik: 1.8GDI (5) (280kkm)

125KM:
14KM:

Offline Tomasz Dubas

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 299
  • Skąd: Jaworzno
  • Posiadany samochód: Złomy,złomy,jeszcze raz złomy.
  • Zainteresowania: Żona Neevor-a. ;-)
  • Miejscowość: Jaworzno
Re: Nastepca Xsary
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 14, 2013, 09:13:06 »
Arturze,zwróć uwagę na słownictwo jakiego używasz,bo jest to forum publiczne a nie twoje bezpośrednie otoczenie.
Ciesz się że masz ideał,w którym nie występują typowe przypadłości z którymi boryka się zdecydowana większość użytkowników.
Jesteś uparty i nawet fakty do ciebie nie przemawiają,masz do tego prawo,w końcu ktoś to g....zwane xsarą,kupić musi,więc jesteś przydatnym ogniwem tego łańcucha.

Nawiązując do porównań,308 ma spory bagażnik,jednak kosztem miejsca w środku.
Przyjrzyj się dokładniej CEED-owi i I30,dobry samochód za dobrą cenę,zdecydowanie trwalszy od samochodów PSA z tego rocznika.
Kwestia opiłków,cóż,te silniki słyną z awarii,wycierają się wałki,zdychają turbiny,silnik potrafi lać olejem z obudowy pompy,itd,itd.
Poratować cię może tylko egzemplarz od Artura,gdyż on tak samo jak "czak",nie ma żadnych usterek,do których nawet producent się przyznaje,więc pozostaje ci zapytanie go na priv czy ma do sprzedania taki samochód jaki cie interesuje.
Vizeks

Offline Artur Bryński

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 456
  • Skąd: Turek
  • Posiadany samochód: Renault Laguna 3ph1 2.0 DCI Initiale
  • Zainteresowania: motoryzacja, komputery
  • Miejscowość: Turek
Re: Nastepca Xsary
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 16, 2013, 06:44:10 »
Dyskusja z Tobą nie ma najmniejszego znaczenia bo ciągle sprowadza się do tego samego dlatego też nie zamierzam już wypowiadać się w tym temacie. Co do mojego słownictwa to nie widzę żadnych zastrzeżeń ale w coś uderzyć musiałeś, Opinię o swoim aucie wyrabiam sobie podczas jego eksploatacji a nie czytaniu postów na forum. Ostatniego zdania nie skomentuje, jest poniżej poziomu rozmowy. Pozdrawiam
Renault Laguna 3ph1 2.0 DCI Initiale
Citroen C4 Picasso 1.6 HDI 109 `10r.
Peugeot Boxer 2.8 HDI `05r.
Citroen Jumper 2.8 HDI `06r.

Offline Tomasz Dubas

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 299
  • Skąd: Jaworzno
  • Posiadany samochód: Złomy,złomy,jeszcze raz złomy.
  • Zainteresowania: Żona Neevor-a. ;-)
  • Miejscowość: Jaworzno
Re: Nastepca Xsary
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 16, 2013, 21:39:24 »
Cytuj

Artur Bryński napisał:
filtrow... ale koledze Tomaszowi nie ma sensu tlumaczyc tego, ze jezdzil jakims zajezdzonym gownem ........


Być może w twoim domu takie określenie jest używane na porządku dziennym,jednak nie używaj tego słowa w wypowiedziach na forum publicznym.
Nie przyczepiłbym się,gdybyś nie napisał słowa,ogólnie niezbyt przyjaźnie widzianego na forach.
Co do treści merytorycznych,to w twoim mniemaniu jeśli dziewięciu użytkowników na dziesięć egzemplarzy potwierdza występowanie jakiejś usterki/cechy,to wszystkie dziewięć to "zejezdzone g.....".
Jeździj sobie bezawaryjnie badziewiem w którym podczas wypadku musisz celować łbem w AIRBAG,który pozbawiony jest wad,do których przyznaje się producent.
Masz fenomenalny egzemplarz,zapewne wkrótce będzie planowana sprzedaż......
Vizeks

Offline Artur Bryński

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 456
  • Skąd: Turek
  • Posiadany samochód: Renault Laguna 3ph1 2.0 DCI Initiale
  • Zainteresowania: motoryzacja, komputery
  • Miejscowość: Turek
Re: Nastepca Xsary
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 17, 2013, 06:06:12 »
za slowo oczywiscie przepraszam co do reszty sie z toba nie zgadzam, pozyjemy zobaczymy jak wyglada dalsza eksploatacja. jesli na chwile obecna nie spotkaly mnie usterki o jakich piszesz to jestem przekonany o dosc duzej bezawaryjnosci modelu. Jak zaczne sie z nimi borykac wtedy zdanie zmienie, poki co nie zgadzam sie z toba.
Renault Laguna 3ph1 2.0 DCI Initiale
Citroen C4 Picasso 1.6 HDI 109 `10r.
Peugeot Boxer 2.8 HDI `05r.
Citroen Jumper 2.8 HDI `06r.