Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Xsara coupe HDi luciferro.  (Przeczytany 2592 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Eugeniusz Święs

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 349
  • Skąd: Grodno
  • Posiadany samochód: C5 turer 2.0HDI 138FAP 2009r
  • Miejscowość: Grodno
Xsara coupe HDi luciferro.
« dnia: Maj 05, 2013, 02:15:00 »
Xsara w kolorze lucyferek. Kilka modyfikacji z mojej strony głównie w elektryce. Przerobienie radia poza economy mode oraz zrobienie zestawu głośnomówiącego do sony ericsson oraz muzyka z telefonu poprzez aux, ładowarka zrobiona na stałe,  dołożenie suba oraz ledów do oświetlenia bagażnika i parę innych. Radio fabryczne CD leży na półce niepotrzebne  Domyte felgi super preparatem z allegro a poza tym tuningów brak. Jedyny tuning jaki mógłby być to podkręcić jeszcze motorek i założyć intercooler ale narazie szkoda na to kasy;) Reszta na zdjęciach.

Offline Michał Citkowski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 764
  • Skąd: Lublin
  • Posiadany samochód: Opel Signum 1.9CDTi '08, Opel Corsa C 1.3CDTi '06
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: Lublin
Re: Xsara coupe HDi luciferro.
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 05, 2013, 10:10:25 »
belka ci chyba siada bo dziwnie ci się opony chowają z tyłu.
:::było: Saxo MkII 1.5 D, Xsara MkII 2.0 HDi, C5 mkI 2.0HDi
:::jest: Opel Signum 1.9 CDTi '08, Opel Corsa C 1.3CDTi '06

Offline Eugeniusz Święs

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 349
  • Skąd: Grodno
  • Posiadany samochód: C5 turer 2.0HDI 138FAP 2009r
  • Miejscowość: Grodno
Re: Xsara coupe HDi luciferro.
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 05, 2013, 21:59:41 »
Cytuj

Michał Citkowski napisał:
belka ci chyba siada bo dziwnie ci się opony chowają z tyłu.

Nie ma żadnych stuków ani luzów no i koła stoją prosto. Raz to że tył ma ciut większe opony dwa że auto jest na ręcznym z góry i jeszcze się obniżyło. Ale faktycznie jest niski tył.

Offline Jan Wróblewski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 275
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: Psiakrew VAG Ibiza 6L
  • Miejscowość: Warszawa
Re: Xsara coupe HDi luciferro.
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 05, 2013, 22:31:29 »
Poszukaj sobie gdzieś tej nieszczęsnej osłonki puszki bezpieczników/przekaźników obok akumulatora. Nie chcesz tam dostać wody...
Tak poza tym to całkiem spoko na zewnątrz. W środku razi szpara pod radiem (ale tak jest u większości chyba), no i to CB, ale tu jak rozumiem najpierw funkcja, potem forma :)

Moja jest w tym samym kolorze, ale ma już tyle wgnieceń i rys, że się poddałem.
Była Xsara NFU

Offline Eugeniusz Święs

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 349
  • Skąd: Grodno
  • Posiadany samochód: C5 turer 2.0HDI 138FAP 2009r
  • Miejscowość: Grodno
Re: Xsara coupe HDi luciferro.
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 06, 2013, 07:47:58 »
Osłonka jest tylko była zdjęta gdy dorabialem zasilanie do wzmacniacza. A radio fabryczne ładniej wygląda niż gra:-)

Offline Jan Wróblewski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 275
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: Psiakrew VAG Ibiza 6L
  • Miejscowość: Warszawa
Re: Xsara coupe HDi luciferro.
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 06, 2013, 10:22:54 »
Cytuj

Eugeniusz Święs napisał:
Osłonka jest tylko była zdjęta gdy dorabialem zasilanie do wzmacniacza. A radio fabryczne ładniej wygląda niż gra:-)

To akurat fakt.
Była Xsara NFU

Offline Eugeniusz Święs

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 349
  • Skąd: Grodno
  • Posiadany samochód: C5 turer 2.0HDI 138FAP 2009r
  • Miejscowość: Grodno
Re: Xsara coupe HDi luciferro.
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 01, 2013, 21:36:53 »
Dołożyłem ostatnio nieco mocy i momentu:) kosztowało mnie to 300pln i na razie nie żałuję.

Offline Bartek Konopka

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 634
  • Skąd: Częstochowa/Kraków
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara II HDI 2000r.
  • Miejscowość: Częstochowa/Kraków
Re: Xsara coupe HDi luciferro.
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 02, 2013, 00:33:32 »
Sam rozważam opcje chipa, masz wersję 110KM czy 90? i podaj jaki masz przebieg, bo nie wiem czy mój silnik o przebiegu prawie 300k km to przetrwa:D i oczywiście podaj orientacyjną moc i moment, o ile to możliwe;)

Offline Eugeniusz Święs

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 349
  • Skąd: Grodno
  • Posiadany samochód: C5 turer 2.0HDI 138FAP 2009r
  • Miejscowość: Grodno
Re: Xsara coupe HDi luciferro.
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 02, 2013, 18:05:20 »
Mam wg licznika 230tys. km. Jeśli silnik jest w dobrej kondycji to warto. Była seryjna 90-tka a teraz mam podobno 110 KM i 250 Nm. Podobno... bo nie byłem na hamowni jednak 307 brata z hdi 110 i bez filtra fap na starcie zostaje z tylu. Być może dołożę jeszcze intercooler jak będę miał za dużo kasy:-D brat usunął fapa za 800 pln a ja podkrecilem motor za 300 pln więc chyba to dobra cena. Jeśli chodzi o osiągi to dół obrotow jest nieco mocniejszy jednak dużo auto zyskało od 2 do 3 tys. obr. Wyprzedzanie teraz jest dużo fajniejsze:-). Pozdrawiam