Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Pokorny wół roboczy  (Przeczytany 2112 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kamil Łosiewicz

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 143
  • Skąd: Lublin, Dziesiąta
  • Posiadany samochód: Xsara II Break 1.4 LPG 2003
  • Zainteresowania: mechanika budowli
  • Miejscowość: Lublin, Dziesiąta
Pokorny wół roboczy
« dnia: Październik 11, 2013, 18:12:40 »
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/31499
Większość informacji o moim samochodzie jest zawartych w linku powyżej (zdjęcia w galerii także).
Mam go od 2010 i przebiegu 186 tysięcy km, a znam od wyjazdu z salonu w 2004.
Jestem Łosio. Zapoznaj się z historią mojego auta klikając w obrazek poniżej.

Offline Kamil Zientek

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 107
  • Skąd: OPO
  • Posiadany samochód: Xsara II 1.4 2003
  • Miejscowość: OPO
Re: Pokorny wół roboczy
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 11, 2013, 19:49:42 »
Fele od Pikusia ;)

Ogólnie fajna bryczka, ale ten silniczek do kombi to chyba nie był dobry wybór? jeszcze gaz, to już w ogóle z woła zrobił się muł? ;)

Offline Kamil Łosiewicz

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 143
  • Skąd: Lublin, Dziesiąta
  • Posiadany samochód: Xsara II Break 1.4 LPG 2003
  • Zainteresowania: mechanika budowli
  • Miejscowość: Lublin, Dziesiąta
Re: Pokorny wół roboczy
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 14, 2013, 21:30:52 »
Felgi oczywiście z Xsary Picasso, była okazja to kupiłem, a pasują idealnie bez żadnych dystansów itp. :) Mi się podobają.

Na wybór silnika w momencie zakupu nie miałem wpływu (pewnie wybierałem wtedy kolejny zestaw klocków LEGO z katalogu, a o silnikach spalinowych nie miałem pojęcia), teraz za późno na zmiany, a swap nieopłacalny. Zaletą tego silnika jest ekonomiczność i dostosowanie do studenckiego budżetu. Różnicy pomiędzy benzyną a LPG nie czuję, bo mam wszystko dobrze wyregulowane, a instalacja to sekwencja. Jak na drugie auto jest OK, nie było sensu ryzykować zdrowia i życia biorąc sobie coś mocnego od razu po uzyskaniu prawa jazdy (pierwszy był VW Golf II z 1992, diesel, kolor żółty, wersja Postgolf taka jak tu www.postgolf.de). Mam plan zajeździć to auto do końca studiów, potem przesiadka na coś nowszego i z klimą, bo tu brak.
Jestem Łosio. Zapoznaj się z historią mojego auta klikając w obrazek poniżej.