w nowszych autach już tego nie montują,jest to rozwiązane wielokanałowym abesem,ja mam xsarke z 2000r,i absem,i także posiadam to ustrojstwo,mi pomogło wykręcenie korektora,nocna kąpiel w ropie,czyszczenie,rozruszanie tłoka,posmarowanie czego się da i hula do dziś,(uratowałem także w ten sposób korektor wysokości w xanti,taka sama zasada działania)możesz spróbować takiego zabiegu bo korektor to kilka stówek,no chyba że nie chcesz się bawić to wymieniaj,śmiało możesz założyć ten o którym pisałeś,bo korektor pracuje przy każdym hamowaniu,a abs nie,w nowych autach jest inaczej to rozwiązane,w naszych prostych układach abs zastosowali korektor,ale wpierw uporaj się z hamulcami,w sensie takim-posprawdzaj czy nie masz pozapiekanych cylinderków,sprawdź okładziny,zrób ręczny,zobacz czy samoregulatory szczęk działaja prawidłowo,(jeżeli masz bębny),no i tyle z moich porad.I skoro ci tył łapie pierwszy to uporaj się z tym przed pierwszym śniegiem i mrozem