Filip Presz napisał:
Zmniejsz przerwę na świecach do 0,7
Zmniejszona jest na 0,5 bo na 0,7 autem szarpało, przydławiało. Tak jakby za duża przerwa była i za słaba iskra, po sklepaniu na 0,5 auto jedzie lepiej, aczkolwiek też czasem szarpnie i przydławi. Mechanicy rozkładają ręce bo nie wiedzą co dolega xsarze.
Zerknąłem jeszcze pod maske i zauważyłem że na klemie Aku jest osad i aku jest troche wilgotny. Co prawda po sprawdzeniu napięcia na aku jest ono prawidłowe 12V.
Znalazłem jeszcze takie coś jak na zdjęciu, nie wiem czy to jakiś czujnik czy coś, połączone jest to z wtyczką do cewki. Czy to jakiś czujnik, opornik czy co? Bo ja nie mam bladego pojęcia. Jak to "coś" się faktycznie nazywa i jaką ma funkcje?
Kolejna rzecz, znajomy podsunął mi teorie że może to być czujnik położenia wału, czy to właściwy czy błędny trop?