witam
Ja również mam(miałem) problemy z odpalaniem rano. Po pierwsze, przyda się żarówka z 2 kabelkami. Zapnij tą żarówkę pomiędzy masę a świece żarową. zobaczysz czy świece dostają napięcie i na jak długo. u mnie był luźny kabelek przy przekaźniku świec. Czasami stykał, czasami nie. Co więcej, okazało się ze świece są podgrzewane dłużej niż świeci się kontrolka na liczniku. Teraz przekręcam kluczyk, i czekam tak długo aż ucichnie pompa elektryczna w baku. Zapala za każdym razem, ale nie odrazu. Trochę trzeba pokręcić, kilka razy szarpnie, potem pali. Stara xsara pali lepiej, ale jest rozbita. jeśli ktoś jest ze śląska - to mogę pożyczyć rozrusznik - na spróbowanie czy działa. Wtrysków nie pożyczę, bo to nie takie proste z wymianą.
Tomasz
Ps jak rozrusznik nie wykręci wymaganej liczby obrotów na minutę, to wtrysk nie poda wcale paliwa. Tak więc biały dym nie jest powodem marnego rozrusznika/akumulatora. moja xsara też dymi na biało jak zapala. Co ciekawe stara xsara po 2-3 dniach pali idealnie - bez dymu, ale już po 2 3 tygodniach pali tak samo ładnie - ale jest dobrze znany biały dym......