Witam.
Ostatnio w moim C5 zaczelo wywalac bezpiecznik od pompy hydro. Auto ma przejechane 230kkm.Dzisiaj przy zmianie na zimowe musialem zmieniac bezpiecznik 2 razy (50 amp).
Teraz kilka pytan -
1. Czy przepalanie bezpiecznikow jest spowodowane zacieraniem sie pompy czy czyms innym?
2. Auto prowadzi sie swietnie- zawieszenie miekkie, ladnie wybiera nierownosci, problem jest w tym ze przy opuszczaniu i podnoszeniu do normalnej wysokosci (tylko i wylacznie) wystepuje metaliczny trzask w tylnym zawieszeniu (wydaje mi sie ze z lewej strony (tyle sfery wymieniane przy 150kkm). Tylne zawieszenie nie skrzypi i jest miekkie. Czy to lozyska koncza swoj zywot ?
3. Jest mozliwosc regeneracji pompy lds? (Koszt nowej to ok. 3000 zl)
4. Mam HA3+, czy uzywane pompy Lds pasuje od wszystkich innych modeli, czy musze szukac tylko od 2.0 16v z HA3+ ( oczywiscie + adaptowacja Lexia)- czy moze ma ktos na zbyciu pompe lds w bdb stanie?
Ceny tych napraw w Oslo sa chorendalnie wysokie (wymiana tylnych lozysk - w przeliczeniu wynosi ok.6000 zlotych...) wiec chce zapoznac sie z Wasza opinia przed podjeciem decyzji.
Z gory dzieki