Po kolei:
1.UDAŁO SIĘ!
2.Chyba nie ma żadnych "rezystorów/czujników"lustra(na schematach znam sie wcale).
ad1.Ja próbowałam rozdłubać mechanizm Irka ale tylko pocharowałam rękę śrubokretem,cały czas próbując nieuszkodzić.Problemem zainteresował sie mąz i po kilku(nastu nawet) niecenzuralnych słowach udało mu sie to "rozdłubać"ale nie wiem jak dokładnie"operował"bo bezpieczniej było nie patrzec mu na rece.Udało sie pozyskac listewkę nic nie uszkadzając i nawet pózniej złożyć mechanizm.
ad2.Zastosowanie 6 pin w lusterku jest czystą złośliwością(przemyślanym działaniem) producenta uniemozliwiającym korzystanie z części używanych.W trakcie prób rozbrajania z obydwu mechanizmów odpadły tylne dekielki i co sie okazuje? Otóż ścieżki na płytce(w moim jest płytka w Irka "blaszki/przewody" bez płytki, na wierzchu) sa tak połączone,że wystarczyłyby 3piny w kostce! Tym samym nie wydaje mi sie,żeby w lusterku były jakies dodatkowe rezystory/czujniki.Raczej to moduł sterujący zapamietuje ustawienie i przestawia lusterko o jakas wartośc.
w moim lusterku jest dodatkowo gumka osłaniajaca mechanizm po obwodzie.Popsikałam mechanizm silikonem ale chyba mu nie pomogłam bo mam wrażenie,że ciężej reguluje/pracuje ale działa
Zatem jeszcze raz bardzo bardzo DZIĘKUJĘ.
Mała prosba,bo widze,że elektryka nie jest Wam obca . Zerknijcie proszę, w moj temat Citrotech - ciężko startujący xenon.