Od roku wożę ze soba sterownik "zmieniający" światła drogowe w dzienne a dokładniej powoduje ,że drogowe po uruchomieniu auta(przekroczeniu 13,2V)zapalaja się automatycznie na 30% mocy, tym samym oszczedzaja xenon(u mie bardzo częste starty).
Postanowiłam założyć sterownik ale "mój" elektryk jest wciąz zajęty i mówi,że nie bardzo ma czas szukać kabli. Gdybym jednak zajechała z "rozpiską" podaną na tacy to z placu wyrzucic się bez założonego modułu nie dam.
Sterownik powinien być założony w kabinie,z możliwą wentylacją(tzn nie upchany ciasno).Schemat bezpieczników jaki mam w instrukcji to troszke zbyt skapa ilośc inf.
Proszę tym samym,jeśli ktoś z Was ma oczywiście takie inf, jakie sa kolory kabli i gdzie je znajdę(obok gniazda diagn? ) bym mogła założyć sterownik.
Potrzebne mi są:
1.Wyjście 10A(56a) -przewody do drogowych wiec potrzebne 2
2.zasilanie stałe 12v (30)
3.masa(31)
4.zapłon(15)
5.pozycyjne(57)
Nie wiem co to za wartości w nawiasach,tak jest w instrukcji montażu.
wklejam link do aukcji z takim sterownikiem bo w niej jest schemat montażu i pewnie będzie czytelniej niz moje "tłumaczenia"
http://allegro.pl/modul-swiatel-dlugich-do-jazdy-dziennej-drl01-fvat-i4937839350.htmlPS.w XP mam tak zrobione dzienne(nie wiem gdzie jest wpiety/ukryty moduł) tak juz kupiłam.Bardzo prosze o porady "elektryczne" bez homologacyjnych
Hmm,teraz widze,że są też dostepne moduły "can" u tego sprzedawcy,czy to znaczy,że kupiłam zły? mam drl01