Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [MKII] 2004 1.6 HDI Błędy  (Przeczytany 1358 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mirosław Albin

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 105
  • Posiadany samochód: C5 2.0 HDI Break Hydro / Volvo C30 1.6D(HDI) / Fiat Freemont 2.0 JTD AWD
[MKII] 2004 1.6 HDI Błędy
« dnia: Kwiecień 20, 2015, 12:27:52 »
Witam,

Wczoraj po kilkuminutowej jeździe wyskoczył mi Engine Check. Auto zachowywało się normalnie więc zrobiłem nim 150km po autostradzie z normalnymi przelotowymi prędkościami...
Po przyjeździe do domu... Podpiąłem ELMa i zczytałem:

P2408 przelacznik wlewu paliwa ... no z tym z rok już walczę... i dalej nie wiem o co mu biega...
P0490 system recylkulacji spalin (EGR) - sygnał za wysoki
P1162 zawor recylkulacji spalin system zakleszczony lub ustawicznie otwarty

Po skasowaniu te same błędy dalej wyskakują ale już bez EC...

Czyżby EGR do wymiany ?
Czy trzeba po wymianie jeszcze coś dłubać (kalibrować ?) ?

Pozdrawiam
Mirek


Offline Michal Wladyniak

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 993
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Renault Megane Grandtour Limited 2015/C4GP 2.0 HDI EAT6 Shine 2017
  • Miejscowość: Kraków
Odp: [MKII] 2004 1.6 HDI Błędy
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 20, 2015, 13:38:07 »
no masz prawie jak na dłoni że EGR się wiesza, może być po prostu brudny i wystarczy go wyczyścić.

Offline Mirosław Albin

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 105
  • Posiadany samochód: C5 2.0 HDI Break Hydro / Volvo C30 1.6D(HDI) / Fiat Freemont 2.0 JTD AWD
Odp: [MKII] 2004 1.6 HDI Błędy
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 22, 2015, 10:12:12 »
OK Michał...
Dzięki ale wracając do 2go pytania...
Czy trzeba po wymianie jeszcze coś dłubać (kalibrować ?) ?
Chodzi mi o LEXIE czy cuś...