Samochód ma przejechane 172kkm. Skrzynia miała duże uślizgi oraz szarpnięcia. Pojawiają się również dziwne zachowania przy zmianie biegów, pojawiały się takie uślizgi, że skrzynia nie mogła wbić 4 i przełączała od razu na 5. Z każdym dodatkowym kilometrem skrzynia pracowała coraz gorzej. Naprawę wykonywała firma Teo Motors, koszt naprawy to 7000zł - wymienili całe wnętrze skrzyni (nie wiem co dokładnie, ale jak pytałem to mówili, że wszystko - sterownik, koszyki, itd.). Niestety nie wiem jakim olejem została zalana - robią dużo tych skrzyni, także chyba odpowiedni. Skoro została włożone nowe wnętrze i zalany nowy olej to postanowiłem przeprowadzić "wymianę skrzyni" w DB i wyzerować licznik oleju. Nie pamiętam jakie było wskazanie licznika, ponieważ wcześniej był on kasowany podczas wymiany oleju w "starej skrzyni". Niestety firma naprawiająca tego nie robi, ponieważ podobno nie ma interfejsu do PSA.