jak wskazówka obrotomierza zachowuje sie jak jazda na sprzegle to lockup nie trzyma ale tez nalezy pamietac ze 1-3 nie uruchamia lockupu a po zasprzegleniu chwile trwa jak stale połączy.
Nie moge zgodzic się ! Piszesz o "starej" skrzyni.....poza tym lekko bredzisz o kontroli konwertera poprzez badanie pracy blokady pracy konwertera (choć praca blokady jest uzalezniona od pracy konwertera : wyrównanie obrotów na wejściu i wyjściu konwertera). Przy uszkodzeniu konwertera masz zbyt dużo "ślizgania się obrotów"...
AM6 zapina blokady od 2-go biegu. Zależność zblokowania skrzynia ma zapisaną i kontrolowaną:
- od informacji systemowych (moment obrotowysilnika, obroty silnika...)
- od woli kierowcy (sterowanie pedałem)
- -od układów zewnetrzych typu kontrola stabilności, asr, abs...
Podstawowo mozna przyjąć że charakterystyki blokowania leżą powyżej charkterystyki przełączania na wyższy bieg (przy spokojnym operowaniu pedałem), oznacza to najpierw przełączenie biegu wyżej a dopiero po "czasie" zablokowanie. Podobnie przy redukcji najpierw jest odblokowanie a następnie redukcja.....