No i wszystko sie wyjasnilo z pomoca Donata Jadczaka i Autodaty
.
Pierwszy schemat jest dobry ( wystepuja 2 wersje lanuchow : z ciemniejszymi ogniwami oraz z ogniwami znakowanymi farba, 12v i 24v jednakowo). Jedyne czego zabraklo to opis/legenda. Opisze tylko to co najwazniejsze :
1. Rozpoczynamy montaz rozrzadu z klinem walu korbowego ustawionym na godz.12
2. Przekrecamy walem tak aby klin ustawil sie
na os walka rozrzadu przedniego rzedu cylindrow i montujemy lancuch tak aby pasowal na znaki (wal i walek).
3. Przekrecamy walem tak aby klin ustawil sie
na godz.6 i montujemy drugi lanuch tak aby pasowal na znaki (wal i walek).
Reasumujac znak jest jeden, ale podczas ustawiana rozrzadu krecimy 3 razy walem korbowym, dlatego na schemacie widac wiecej znakow. Najistotniejsza jest pozycja klina, jak ustawimy odpowiednio klin wtedy trzeba tylko zgrac znaki na kolach zebatych ze znakami na lancuchu pierwszym, potem na drugim.
Pozdrawiam Tomek