- olej do skrzyni taki jak wskazałeś, wchodzi 1,8 litra. Korek spustowy i kontrolny masz na rysunku. Uszczelek nie wymieniałem.
- błąd P1351 zlikwidowałem wymieniając świece żarowe - kupiłem BERU. Lepiej kup markowe, bo dostęp do nich jest delikatnie mówiąc tragiczny - znajdują się poniżej filtra powietrza. Ja odkręcałem filtr paliwa z jego uchwytem, obudowę filtra powietrza z układem dolotowym, EGR, następnie na macajewa i przy pomocy lusterka odpinałem przewody prądowe i odkręcałem świece. Odkręcanie świec to cierpliwość i jeszcze raz cierpliwość bez gwarancji, że nie ukręcisz. Najpierw odrdzewiacz na lekko ciepłym silniku, odczekałem kilkanaście minut, długa nasadka 8 i bardzo powolne, z wyczuciem odkręcanie. Jak nie idzie, to ponownie odrdzewiacz i czekanie. Dwie poszły gładko, dwie z oporem - pół obrotu odkręcałem, odrdzewiacz, czekanie, zakręcałem, potem znowu odkręcałem do oporu, odrdzewiacz, zakręcałem i tak w kółko do odkręcenia. Generalnie robota na własne ryzyko.
- nie wiem czy wymiana oringu coś pomoże, u mnie był wytarty plastik w pokrywie zaworów w miejscu styku z oringiem, użyłem silikonu na oring i jest szczelne.
- tez zastanawiałem się nad wymianą dekla w związku z olejem w dolocie, ale na razie zrezygnowałem, nie mam jakiś sporych ubytków.