Ja bym tego silnika aż tak nie ozłacał. Faktycznie, jest niezły, ale LPG powoduje, że rozjeżdżają mu się mapy benzyny i zaczyna słabo reagować na otwarcie przepustnicy jak jest nierozgrzany. Ten problem dotyczy chyba większości użytkowników EW10A z LPG, zresztą widać to po ilości tematów i postów w tej sprawie. Drugi problem (choć stosunkowo rzadko występujący) to usterki koła zmiennych faz rozrządu. Ponadprzeciętnie awaryjne są cewki, w dodatku nie są tanie.
Poza tym to co pisali przedmówcy - skrzynia biegów skrojona pod przyspieszenia, ale przy 140 km/h mamy 4000 obrotów, wysoką głośność i spalanie. Auto raczej autostradowe, a skrzynię zrobili miejską :/
Z zalet - stosunkowo cichy, bezwibracyjny, mało pali, szybko się nagrzewa (przynajmniej u mnie). Poza tym nie ma tam chyba kabli WN, a przy gazie to element dość często wymieniany.