Stawiam na skorodowany drut oporowy na lusterku - mój miał coś koło 400 kOHmów !!! A aby lusterka były podgrzewane musi mieć kilkanaście Ohmów.
Poniżej cytuję mój opis naprawy podgrzewania lusterek z innego forum:
"Naprawiłem ogrzewanie lusterka używając maty GB-10s. Oryginalny drut oporowy wykazywał oporność 400...kOhm'ów - pewnie na skutek korozji. Szkło lusterka zdejmuje się dość prosto - w połowie dolnej krawędzi, między szkłem a obudową lusterka powinno być widoczne "oczko" ze stalowego drutu - jest to wewnętrzna zapinka. Należy przesunąć to oczko w prawo lub w lewo tak, by zapinka zsunęła się ze swoich rowków. Wtedy lusterko bez problemu odejdzie od tarczy regulacyjnej (po zdjęciu szkła ten opis staje się oczywisty). Następnie należy delikatnie odkleić plastikowy tył lusterka (co wymaga cierpliwości i ostrożności tak, by nie uszkodzić szkła) i usunąć resztki starej maty grzewczej z obudwu części. Później odtłuścić obydwie płaszczyzny, a do lusterka przykleić matę GB-10s tak, by jej konektory zasilania wypadały w pobliżu oryginalnego otworu w plastikowej osłonie. Nie ma ona dokładnych wymiarów lusterka - matę należy przykleić lekko po skosie. W plastikowej osłonie wykonać otwór na konektory nowej maty, następnie użyć dwustronnie klejącej taśmy 1mm (biała, gąbczasta) do klejenia luster (dostępna np. w Castoramie) i nakleić ją na matę lusterka, a później na plastikową osłonę. Pozostaje podłączyć zasilanie (sprawdziwszy uprzednio, czy w ogóle dochodzi), założyć zapinkę w rowki lusterka, samo lusterko na tarczę regulacyjną i gotowe. Dobrze jest sprawdzić po zdjęciu lusterka napięcie na konektorach przy właściwym obciążeniu, np. 10W żarówką (tyle mniej więcej mocy ciągnie nowa mata). Jeżeli napięcie znacząco odbiega od napięcia akumulatora oznacza to, że gdzieś na stykach mamy za duże opory - należy to usunąć, bo nowa mata będzie słabo grzała przy mniejszym napięciu zasilania. Operacja wykonana na lusterku w MK2."
Udanej naprawy