Witam szanowne grono.
Korek wlewu paliwa o symbolu 1508H7 posiada magnesy, które sygnalizują potrzebę wtrysku EOLYS do zbiornika paliwa.
W korku 1508G0 nie ma już magnesów. W jaki sposób podawana jest informacja o tankowaniu paliwa dla procesu wtrysku EOLYS?
Na schemacie elektrycznym nie widać żadnej wiązki do korka paliwa.
Dolewałem płyn 2 lata temu ale dzisiaj widzę, że stan płynu (wg DB) jest cały czas pełny (1390ml).
Zaczęła się zapalać informacja o ryzyku zapchania FAP. Ze względu na krótkie przebiegi proces wypalania pewnie się nie odbywa.
Będę musiał wykonać jakiś dłuższy przejazd ale chciałbym wiedzieć czy płyn jest podawany. Wygląda na to, że nie.
Przed dolewką było chyba OK bo w końcu pojawił sie komunikat o konieczności dolewki i weszło ok 1L.
Co ciekawe, w DB jest info, że system nie wymaga regeneracji FAP.
pozdrawiam