Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Całkowite odcięcie prądu podczas jazdy mk1 i brak esp  (Przeczytany 4348 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sebastian Osowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 243
  • Skąd: Zachodniopomorskie
  • Posiadany samochód: 3.0 v6 lpg
  • Zainteresowania: Mechanika
  • Miejscowość: Borne Sulinowo
Całkowite odcięcie prądu podczas jazdy mk1 i brak esp
« dnia: Styczeń 18, 2017, 20:07:55 »
Witam,


dziś miałem dość przykre i zaskakujące dwie w sumie niespodzianki. Rano dojeżdżam sobie do pracy, auto zaczyna szarpać, wszystko cyka, pełno wszystkich kontrolek po czym wszystko ucicha łącznie z silnikiem i wszelką elektrycznością. Przekręcanie kluczyka wyglądało tak samo jak można sobie przekręcić bez akumulatora. Zdjąłem klemę, po chwili założył i wszystko bangla.


Drugi raz jadę sobie na spokojnie chcąc wyprzedzić rowerzystę znowu to samo. Doczłapałem się jakoś do najbliższego zjazdu (w sumie tuż przed miejscem docelowym). Podłączyłem lexię i żadnych błędów, no poza ABS bo wyskoczyło  "Usterka Trwała pod napięciem" oraz "Usterka trwała nadmierne ciśnienie", ale podejrzewam iż to spowodowane było hamowaniem przy zaniku napięcia. Ktoś może pomoże co mam sprawdzić poza głównymi przewodami napięciowymi oraz bezpiecznikami ? Czyżby bsm zaczął wariować ? I oczywiście w BSI nie ma też jakichkolwiek błędów.




Do tego następny problem poza tematem odnośnie esp. Niby jest niby nie, bo raz jak się kontroli zapalają pojawia się i ta niewiasta od ESP, a drugim razem jej nie ma... Odnośnie aktywacji wszystko jest włączone, lecz koła sobie mogą trzepać w miejscu przy czym esp nigdy się nie włącza. Ps. Taka brązowa mała kostka przy biegach luźna to od przycisku esp ?

Offline Piotr Osiński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 182
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 MKI 2002 2.0HDI
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Całkowite odcięcie prądu podczas jazdy mk1 i brak esp
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 19, 2017, 03:15:35 »
Sprawdź połączenia plusa między akumulatorem rozrusznikiem i alternatorem, sprawdź masę między akumulatorem a silnikiem i ewentualnie nadwoziem.

Rozdziałem zasilania zarządza BSM pod maską, możesz sprawdzić czy tam wszystko jest ok.

Co do ESP to czy faktycznie jest, czy przy lewarku masz przycisk do dezaktywacji? Podaj VIN to będzie można sprawdzić czy z fabryki wyjechał z ESP.
Lexia, VCDS, MPPS

Offline Sebastian Osowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 243
  • Skąd: Zachodniopomorskie
  • Posiadany samochód: 3.0 v6 lpg
  • Zainteresowania: Mechanika
  • Miejscowość: Borne Sulinowo
Odp: Całkowite odcięcie prądu podczas jazdy mk1 i brak esp
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 19, 2017, 07:11:16 »
Wiesz nawet bez masy auto by jechało, wyświetliło by kontrolkę od ładowania. Dziś posprawdzam kable i mam nadzieję, że znajdę źródło.


Przycisku dezaktywacji nie mam, ale jest kostka do niego wczoraj podniosłem plastik od tunelu i ukazała się brązowa kostka. Szukając po necie przycisków zobaczyłem iż to do niego.  VIN podam później do rozkodowania teraz mam papiery w samochodzie.

Offline Radosław Buluk

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 175
  • Skąd: TRZEMESZNO
  • Posiadany samochód: c 5 Kombi 2.0 16V benzyna MK I ,2001r
  • Miejscowość: TRZEMESZNO
Odp: Całkowite odcięcie prądu podczas jazdy mk1 i brak esp
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 19, 2017, 08:41:42 »
Ja bym sprawdził czy alternator się nie kończy/skończył miałem podobną sytuacje w Volvo.
Wszystkie kontrolki na desce się paliły,okazał się uszkodzony regulator napięcia ,auto jechało do momentu ,aż starczyło prądu w akumulatorze.
Tu może być podobnie z tym ,że BSM nie pozwoli rozładować go do zera bo jak wykryje za niski stan prądu to włącza się tryb Economy Mode i pewnie przez to auto gaśnie.
Diagnostyka Diagbox .
Trzemeszno-Gniezno i okolice

Offline Marc Waldemar

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 248
  • Skąd: Krakow
  • Posiadany samochód: C5 X7 2009 Exclusive Tourer 2.0 HDI
  • Miejscowość: Krakow
Odp: Całkowite odcięcie prądu podczas jazdy mk1 i brak esp
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 19, 2017, 10:50:49 »
Tu może być podobnie z tym ,że BSM nie pozwoli rozładować go do zera bo jak wykryje za niski stan prądu to włącza się tryb Economy Mode i pewnie przez to auto gaśnie.
Economy Mode w żadnym wypadku nie wpływa na rozruch tym bardziej na gaszenie auta, wręcz przeciwnie dba o to aby nie zasilać wybranych obwodów i zachować wystarczającą ilość prądu na rozruch. Jak masz BSM na podmiankę to zacznij od niego.

Offline Bartek Piechocki

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 407
  • Skąd: Katowice
  • Posiadany samochód: Skoda Superb kombi 2.0 TSI 200 KM DSG
  • Miejscowość: Katowice
Odp: Całkowite odcięcie prądu podczas jazdy mk1 i brak esp
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 19, 2017, 10:54:32 »
Ja bym sprawdził czy alternator się nie kończy/skończył miałem podobną sytuacje w Volvo.
Wszystkie kontrolki na desce się paliły,okazał się uszkodzony regulator napięcia ,auto jechało do momentu ,aż starczyło prądu w akumulatorze.
Tu może być podobnie z tym ,że BSM nie pozwoli rozładować go do zera bo jak wykryje za niski stan prądu to włącza się tryb Economy Mode i pewnie przez to auto gaśnie.

Alternator może być dobrym tropem. Gdy u mnie zerwał się pasek alternatora to dojechałem do serwisu, po drodze miałem przegląd wszystkich możliwych kontrolek i komunikatów - brak radia, nawiewu, wspomagania etc.
Były: C5 MK1 2.0 16V, C5 MK2 2.0 HDi BVA i C5 MK3 2.0 HDi BVA. Jest: Skoda Superb kombi 2.0 TSI 200 KM DSG

Offline rafał kaśkiewicz

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 416
  • Skąd: poznań
  • Posiadany samochód: C5 mk1 1.8 lpg
  • Miejscowość: poznań
Odp: Całkowite odcięcie prądu podczas jazdy mk1 i brak esp
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 19, 2017, 12:48:53 »
No to u mnie z alternatorem była inna jazda.
Na początku był problem z napięciem tzn jak altek był ciepły to spadało napięcie do ok 12v ale tylko na wolnych obrotach.Jak zimny to działał bez problemu. Olałem temat, zrobi się ciepło, to naprawię.
Następnie doszły problemy z zamknięciem auta. Pojawiał się komunikat o nie wyjęciu kluczyka ze stacyjki, wariowało oświetlenie wnętrza i radio samo się włączało. Po jakimś czasie auto zamknięte przechodziło w tryb economy mode. No i pewnego dnia altek stracił całkowicie napięcie i się zapalił żywym ogniem.
Naprawa altka kosztowała dużo (moje zostały obudowy i koło pasowe) i problemy znikły.
A już szukałem kostki stacyjki.
Szukam chętnych na spocik w Poznaniu.
Mam do wypożyczenia blokady rozrządu do 1,8 i 2,0.

Offline Sebastian Osowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 243
  • Skąd: Zachodniopomorskie
  • Posiadany samochód: 3.0 v6 lpg
  • Zainteresowania: Mechanika
  • Miejscowość: Borne Sulinowo
Odp: Całkowite odcięcie prądu podczas jazdy mk1 i brak esp
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 19, 2017, 19:56:55 »
Dziękuję Panowie za sugestię. Szczerze powiem miałem lenia po pracy i nie szukałem przyczyny. Później wziąłem sobie auto, by lpg wyregulować. Jak dostawało po tyłku przy regulacji przyszedł czas, by dać mu odpocząć. Po ów odpoczynku chciałem odpalić i jeb nie ma nic. Spoko podniosłem maskę i podciągnąłem kabel plusowy przy samym aku lekko do góry i pojawiło się oświecenie. Bach do auta odczekałem aż mogłem odpalić (z racji komunikatu o błędzie alarmu przestrzennego) i jeb nie ma prądu. Znów to samo i pojechałem. Jutro muszę przejrzeć kabel od klemy, aż pod obudowę filtra powietrza. Tutaj drzemie chomik.


Propos alternatora to i tak jego żywot jest policzony. Poprzedni właściciel jeździł na wycieku ze wspomagania. Umyłem wszystko i się okazało, że czujnik ciśnienia wspomagania puszcza i to wszystko w piździet zalało wszystko. Altek lekko nie doładowuje bo widać jak przygasa podświetlenie przebiegu i ładowanie oscyluje w granicach od 13.80V do 14.08V. Także trzeba go wymienić wraz z czujnikiem i będzie banglać.








Pro po tej niewiadomej z ESP VIN
VF7DCXFXF76033449
« Ostatnia zmiana: Styczeń 19, 2017, 20:57:53 wysłana przez Sebastian Osowski »

Offline rafał kaśkiewicz

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 416
  • Skąd: poznań
  • Posiadany samochód: C5 mk1 1.8 lpg
  • Miejscowość: poznań
Odp: Całkowite odcięcie prądu podczas jazdy mk1 i brak esp
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 19, 2017, 21:47:18 »
Zrób porządek z alternatorem żebyś nie miał pożaru jak ja.
Szukam chętnych na spocik w Poznaniu.
Mam do wypożyczenia blokady rozrządu do 1,8 i 2,0.

Offline Piotr Osiński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 182
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 MKI 2002 2.0HDI
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Całkowite odcięcie prądu podczas jazdy mk1 i brak esp
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 20, 2017, 01:50:32 »
Proszę:

Informacje ogólne
[/t]
RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY
ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU CITROEN
LINIA PRODUKTU C5
TYP NADWOZIA HATCHBACK 5DRZW
WYKOŃCZENIE WYŻSZE NISKIE PLUS
SILNIK WTRYSK ES9J4S
PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA AUTO 4
RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ SKÓRA L005 + TEP ARGALI V145 "C9"
KOLOR OKŁADSZIN "FT"
SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA AUTO 4HP20
SILNIK (TYP) SILNIK TYP ES
[/t][/t]
Dane pojazdu
[/t]
WYKOŃCZENIE WYŻSZE NISKIE PLUS
RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ SKÓRA L005 + TEP ARGALI V145 "C9"
KOLOR OKŁADSZIN "FT"
SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA AUTO 4HP20
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW ZMIENNE
PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA BEZ OBROTOMIERZA
[/t][/t]
Zasilanie silnika
[/t]
SILNIK WTRYSK ES9J4S
CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP
PALIWO BENZYNA 95 OKT
USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK) UKŁ OCZYSZ SPALIN CEE 2000 (SILNIK)
SILNIK (TYP) SILNIK TYP ES
CHŁODZENIE OLEJU WYMIENNIK WODA/OLEJ W SKRZYNI BIEGÓW
SILNIK (CHŁODZENIE) CHŁODNICA GRUB.: 36 - 27 DM2 MIEDŹ
PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU
SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY BEZ SYSTEMU ZAPOB ZANIECZYSZCZENIU
TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU TECHN. OCZYSZ SPALIN POJ KAT PODATKOWA EURO 4
FILTR CZĄSTEK (FAP) BEZ FILTRA PRZECIWPYŁOWEGO
WENTYLATOR 1 WENTYLATOR 500W
WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU BOSCH
OBUDOWA PRZEPUSTNICY (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA) OBUDOWA PRZEPUSTN Z SILN (WLOT POW SILN)
[/t][/t]
Skrzynia biegów, Napęd
[/t]
PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA AUTO 4
SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA AUTO 4HP20
PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE CP 20 X 69
PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA BEZ OBROTOMIERZA
KOŁO STYLIZOWANE KOŁO ZE STOPU MONZA 16-CAL.
SPRZĘGŁO BEZ SPRZĘGŁA
USZCZELNIACZ OD STRONY KOŁA USZCZEL. OD STR. KOŁA ŚREDN. 20
USZCZELNIACZ OD STRONY MOSTU USZCZEL. OD STR. MOSTU AAR 3300I
OGUMIENIE (WYMIARY, TYP) OPONA 215X55X16 W
KOŁO (TYP) MONTAŻ KOŁA ZE STOP LEK 2
WSKAŹNIK SPADKU CIŚNIENIA W OGUMIENIU WSKAŹNIK SPADKU CIŚNIENIA W OPONACH
SKRZYNIA BIEGÓW (TYP) SKRZYNIA AUTO HP
[/t][/t]
Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce
[/t]
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW ZMIENNE
UKŁAD ANTYPOŚLIZGOWY (ASR) SYSTEM ANTYPOŚLIZGOWY
PRZESUW MECHANIZMU KIEROWNICZEGO PRZESUW MECHAN. KIEROWNICZ. 148
ZAWIESZENIE AKTYWNE ZAWIESZENIE HYDROAKTYW. 3 PLUS
DYNAMICZNA KONTROLA STABILNOŚCI BEZ SYSTEMU ESP
[/t][/t]
Nadwozie, Wyposażenie
[/t]
ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD) OSŁONY BOCZN. KOL.NADW.
ZDOBIENIA BOCZNE (WYMIARY) OSŁONY BOCZN. Z TWORZYWA + CHROM
KOŁPAK (STYL) KOŁPAK KOŁA MONZA
ŚWIATŁO OŚWIETLENIA PROGU OŚWIETLENIE PROGU
OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM) BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY SILNIKA
FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. SKŁAD. ELEKTR. KIER+PASAŻER + PRZY COFANIU
WYCIERACZKA PRZEDNIA WYCIERACZKA PRZED Z CZUJNIKIEM OPADÓW
WYCIERACZKA TYLNA BEZ WYCIERACZKI TYLNEJ SZYBY
WYCIERACZKA REFLEKTORA WYCIERACZKA REFLEKTORA
PRZEPUSTNICA PRZEDNIEGO PASA ATRAPA CZĘŚ. ZAMKN. + OSŁONA OTWARTA
BAGAŻNIK ZEWNĘTRZNY MONTAŻ BEZ MOCOWANIA BAGAŻU
REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY BEZ ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH
KOŁO ZAPASOWE KOŁO ALUM + KOŁA STAND
OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY LUST. WSTECZ. I KLAMKA ZEWN. KOL.NADW. + WĘZEŁ MAL
DACH OTWIERANY DACH SZTYWNY
MASKOWNICE ZDERZAKÓW PAS OCHR ZDERZAKA W KOLORZE NADWOZIA
SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA ATERMICZNA
PAKIET "WYGLĄD ZEWNĘTRZNY" PAKIET LOOK ZEWN. KOL.NADW.
[/t][/t]
Wyposażenie wnętrza
[/t]
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ SKÓRA L005 + TEP ARGALI V145 "C9"
ALARM ANTYWŁAMANIOWY ALARM WOLUMETRYCZ+PERYMETRYCZ-STANDARD
PODŁOKIETNIK SIEDZENIA TYLNEGO Z PODŁOKIETNIKIEM TYL
RADIO TELEFON INST WSTĘP MONT RADIOTELEF (ANT+PRZEWÓD)
STOPNIOWANIE BIEGÓW PODZIAŁKA W KM/H
STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ
OGRZEWANIE DODATKOWE BEZ DODATKOWEGO OGRZEWANIA
WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ DESKA ROZDZ Z DEKOREM DREWN
OKŁADZINA PRZESTRZENI ŁADUNKOWEJ. DYWANIK BAGAŻN. NIEODWRACALNY
SZUFLADA POD FOTELEM 1 SZUFLADA POD FOTEL
GŁOŚNIK MONTAŻ 6 GŁOŚNIKÓW + 2 TWEETERS
STEROWANIE AUTORADIA ZDALNE STEROWANIE RADIOODTWARZACZEM
IZOLACJA (ZASŁONY, BOCZNE OSŁONY P-SŁONECZNE, SZYBERDACH) SCHOWEK TYLNY RĘCZNY
NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA PODWYŻSZ SIEDZ PASAŻERA REGUL PRZODU
STEROWANIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY STER ELEKTRYCZNE FOTELEM PRZED KIEROWCY
STEROWANIE SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA STER ELEKTRYCZNE FOTELEM PRZED PASAŻERA
REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO KIEROWCY BEZ REGUL. LĘDŹWIOW. KIER.
ELEMENTY OKŁADZIN WEWNĘTRZNYCH ELEMENTY WYSTR. WNĘTRZ. Z TKANINA
PODŁOKIETNIK SIEDZISKA PRZEDNIEGO MONTAŻ Z PODŁOKIET PRZEDNIM
ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH MONTAŻ ODTWARZ PŁYT KOMPAKT
SKRZYNKA (PUDŁO) NA CZĘŚCI/NARZĘDZIA BEZ SCHOWKA
SYSTEM NAWIGACJI Z SYSTEMEM NAWIGACJI KOLOROWYM EKRANEM
ŻARÓWKI REFLEKTORÓW ŻARÓWKA KSENONOWA
PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ PODN. SZYB. TLN. ELEKT. STER. SEKWENC. + RYGLOW.
WYŚWIETLACZ WYŚW (NAWIGACJA+WIDEO+RADIO+ZEGAR,T>,CD)
LUSTERKO PODRĘCZNE PASAŻERA LUSTERKO KIER+PASAŻ Z OSŁONĄ I OŚWIET
WSKAŹNIK OLEJU ODBIORN. TEMP.
MATA GRZEJNA FOTEL PODGRZEWANY
OŚWIETLENIE DOLNE WNĘTRZA NADWOZIA OŚWIETL. WNĘKI NÓG KIER+PAS. PRZ.
ZABEZPIECZENIE TYLNEGO PASAŻERA BEZ OCHRONY PASAŻERA TLN.
BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ
REFLEKTOR, KOREKTOR POCHYLENIA AUTOMATYCZNA REGULACJA REFLEKTORÓW
ODBIORNIK RADIOWY SYST. AUDIO ODTW. CD RDS "RD2"
CHŁODZENIE KLIMATYZACJI CHŁODZENIE AUTOMATYCZNE
REGULATOR SZYBKOŚCI REGULACJA PRĘDKOŚCI
WEWNĘTRZNE LUSTERKO WSTECZNE LUSTERKO WEWN DZIEŃ-NOC
SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA Z SIATKĄ W BAGAŻNIKU
WYKRYWANIE PRZESZKODY CZUJNIK PRZESZKODY
WSKAŹNIK SPADKU CIŚNIENIA W OGUMIENIU WSKAŹNIK SPADKU CIŚNIENIA W OPONACH
WZMACNIACZ KOREKTORA ZE WZMACNIACZEM EQUALIZEREM
CZĘSTOTLIWOŚĆ RADIOWA CZĘSTOTL. RADIOWA EUROPA ZACHODNIA
STEROWANIE RYGLOWANIEM ZAMEK SUPER BLOKADA
SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA ATERMICZNA
KIEROWNICA KIER SKÓRA 2 RAMIONA
WENTYLATOR 1 WENTYLATOR 500W
PAKIET " AMBIANCE" PAKIET AMBIANCE WYKOŃCZ. DREWN.
[/t][/t]
Elektryka
[/t]
ALTERNATOR ALTERNATOR KLASA 12
AKUMULATOR AKUMULATOR L2 400
ROZRUSZNIK ROZRUSZNIK KLASA 4
OŚWIETLENIE SPECJALNE WŁĄCZANIE AUTOMATYCZNE ŚWIATEŁ
ŚWIATŁO OŚWIETLENIA PROGU OŚWIETLENIE PROGU
FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. SKŁAD. ELEKTR. KIER+PASAŻER + PRZY COFANIU
ŻARÓWKI REFLEKTORÓW ŻARÓWKA KSENONOWA
OŚWIETLENIE DOLNE WNĘTRZA NADWOZIA OŚWIETL. WNĘKI NÓG KIER+PAS. PRZ.
REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY BEZ ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH
REFLEKTOR, KOREKTOR POCHYLENIA AUTOMATYCZNA REGULACJA REFLEKTORÓW
[/t][/t]
Marki wyposażenia
[/t]
WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU BOSCH
[/t][/t]
Inne
[/t]
KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA STANDARD
ATMOSFERA ATMOSFERA NORMALNA
STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ
OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY LUST. WSTECZ. I KLAMKA ZEWN. KOL.NADW. + WĘZEŁ MAL
TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY KLIMA TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY
[/t][/t]
Lexia, VCDS, MPPS

Offline Sebastian Osowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 243
  • Skąd: Zachodniopomorskie
  • Posiadany samochód: 3.0 v6 lpg
  • Zainteresowania: Mechanika
  • Miejscowość: Borne Sulinowo
Odp: Całkowite odcięcie prądu podczas jazdy mk1 i brak esp
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 20, 2017, 14:26:07 »
No to jednak bez esp, pewnie wystarczy pompę wymienić skoro wszelka instalacja jest przygotowana. Jeść nie woła już mnie nie nurtuje ten znak zapytania przy ESP ;p.


Teraz ogarnąć trzeba lustro pasażera bo się nie składa, lampy za nisko świecą z tego co widziałem to chyba spadło lustro z regulacji, fotel kierowcy nie grzeje (podmieniany przycisk, moduł pod fotelem, zasilanie jest opór na jednej macie jest na drugiej nie)<--- ale tak czy siak dupa powinna grzać. Coś się jeszcze znajdzie, ale po nitce do kłębka ;) .




Tylko tego nie ogarniam STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY)KIEROWNICA PO LEWEJ anglik? Dziwne bo wlepka z kodem lakieru etc. jest z lewej strony...

Offline Kamil Komodziński

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 123
  • Skąd: Osiek / Toruń
  • Posiadany samochód: Peugeot 307SW FL 1,6HDI, Xsara II 1,4HDI
  • Miejscowość: Osiek / Toruń
Odp: Całkowite odcięcie prądu podczas jazdy mk1 i brak esp
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 20, 2017, 15:30:48 »
Tylko tego nie ogarniam STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY)KIEROWNICA PO LEWEJ anglik? Dziwne bo wlepka z kodem lakieru etc. jest z lewej strony...

Anglik ma fajerę po prawej, a normalni mają po lewej... Więc masz bardzo dobrze napisane...

Offline Piotr Osiński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 182
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 MKI 2002 2.0HDI
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Całkowite odcięcie prądu podczas jazdy mk1 i brak esp
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 20, 2017, 23:39:07 »
No to jednak bez esp, pewnie wystarczy pompę wymienić skoro wszelka instalacja jest przygotowana. Jeść nie woła już mnie nie nurtuje ten znak zapytania przy ESP ;p.

Jeśli masz zaprogramowane w lexii że masz ESP to zmień kodowanie, a co do przekładki to oprócz pompy musisz zmienić przełącznik pod kierownicą, ma dodatkową wiązkę do chyba czujnika skrętu i chyba drobić tą wiązkę.

Cytuj
fotel kierowcy nie grzeje (podmieniany przycisk, moduł pod fotelem, zasilanie jest opór na jednej macie jest na drugiej nie)<--- ale tak czy siak dupa powinna grzać.

A maty nie są podłączone szeregowo?
Lexia, VCDS, MPPS

Offline Sebastian Osowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 243
  • Skąd: Zachodniopomorskie
  • Posiadany samochód: 3.0 v6 lpg
  • Zainteresowania: Mechanika
  • Miejscowość: Borne Sulinowo
Odp: Całkowite odcięcie prądu podczas jazdy mk1 i brak esp
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 21, 2017, 23:43:46 »
Cytuj
Jeśli masz zaprogramowane w lexii że masz ESP to zmień kodowanie, a co do przekładki to oprócz pompy musisz zmienić przełącznik pod kierownicą, ma dodatkową wiązkę do chyba czujnika skrętu i chyba drobić tą wiązkę.
Jest zmienione bo tempomat nie chciał się załączać. Już bangla. Co do czujnika kąta skrętu muszę zobaczyć jaki zespolony założony. Bodajże niebieska wtyka szła do zespolaka.


Cytuj
A maty nie są podłączone szeregowo?
Wiesz z tego co ja tam widziałem są trzy kostki, jedna idzie do modułu od podgrzewania, do siedziska jak i oparcia idą następne dwie jedna dwu pinowa druga zaś trzy pinowa. Szeregowo to była, by jedna rozdzielona na oparcie i siedzisko. Nie opłaca mi się oddawać do tapicera, bo u mnie woła 350 zł, za tyle to kupie dwa fotele ze sprawnymi matami...