Panowie dzisiaj odłączyłem wtyczkę od akumulatora i wszystko jest O.K.
Więc co jest nie tak ?? Coś chyba z systemem start stop miał ktoś podobny problem.
Jacku nie słuchasz i ciągle pytasz o to samo. Piszesz że alternator raz działa raz nie - ja pytam na jakiej podstawie to stwierdziłeś ? Czy wziąłeś w końcu multimeter do ręki i sprawdziłeś napięcia?
O błędach Ci napisałem - za wysoka temperatura modułu szacowania naładowania i za wysokie napięcie ładowania.
To co odłączyłeś to właśnie od tego modułu - co potwierdza że z nim jest problem lub z akumulatorem a nie z systemem S&S.
No chyba że w samochodach z systemem S&S jest to inaczej rozwiązane, bo z nim nie mam doświadczenia.
Ja miałem podobnie lecz błąd dotyczył zbyt wysokiego napięcia na światłach ksenonowych. Okazało się że moduł uznał że akumulator jest nie doładowany i sterował tak alternatorem że ten podawał napięcie 15,3V na akumulator.
Wystarczyło go porządnie naładować i problem ustał. Do tego obecnie mam wyłączony moduł w DB.