No właśnie ja oglądałem swoje zawieszenie z tyłu kilka dni temu i nic szczególnego tam się nie dzieje, a trzaska nie miłosiernie!!! Po za tym tył - prawa strona słychać stuki nawet na niewielkich nierównościach. Dodam, że po oględzinach stwierdziłem całkowity brak odbojników tzw "bałwanków", ale nie widać żadnych śladów spowodowanych ich brakiem (brak śladów otarć). Ja w zasadzie po tych wszystkich postach stawiam diagnozę "sfery do wymiany". Czy szanowni koledzy zauważyli gdzieś poradnik do wymiany kul w C5? Bo w XM i Xantii widziałem, ale mnie interesuje temat C5 gdyż jest pewna różnica w procederze ich wymiany. Ktoś nawet wspomniał, że ciśnienie w układzie u nas w C5 spuszcza się po przez podpięcie do Proxii, a nie przez poluzowanie jakiejś śrubki. Proszę o pomoc bo "szukajka" mnie nie zadowoliła.