Ciekawe rozwiązanie.
Czyli w trasie przy wysokich obrotach (3000-4500) po prostu bardziej chlapie olejem??
Dziwne, że inżynierzy nie zastosowali tego rozwiązania w standardzie (po wygoolowaniu są opisy do VW, Opli, Roverów)
A jeżeli mógłbyś polecić coś z allegro czy innych który by się nadał ?
Rozbieżność cenowa spora (90-400zl) jak i rozwiązania różne (z filtrem czy bez). Rozumiem że ten zbiorniczek trzeba po prostu co jakiś czas opróżniać, czy to jest obieg zamknięty??
I jeszcze jakbyś mógł opisać montaż (z fotką
, co gdzie i jak podłączyć to byłoby super
I jeszcze jedno pytanie czy opary uciekające z nieszczelności układu odmy mogą być przyczyną zapachu spalin w kabinie podczas postoju? Czy to raczej sprawka nieszczelnego kolektora wydechowego? Zauważyłem również że na postoju często dym z wydechu "ucieka" pod auto więc może to to... albo to i to
jest przyczyna zapachu spalin?