a masz do dyspozycji średnio wyposażoony warsztat ? z podnośnikiem słupowym albo żabami i kanałem, klucz dynamometryczny do co najmniej 250 Nm ??
demontaż skrzyni łączy się z okręceniem półosi i ponownym przykręceniem właśnie 250 Nm, trzeba spuścić olej, podwiesić lub silnik i mieć trzecią rękę bo czasem potrzebna
generalnie mi robota (nie w XP ale w punto II) zajęła 5 godzin w bardzo dobrze wyposażonym warsztacie gdzie mam dobry podnośnik słupowy, klucze pneumatyczne, dynamometryczny i szwagra czyli tzw trzecią rękę która na co dzień jest mechanikiem w ASO bo ja tylko amatorem ale z tradycjami
robota trudna nie jest tylko czasochłonna a jeśli nie dysponował bym tym o czym wyżej napisałem nie podjął bym się tego
oprócz sprzęgła potrzebujesz: uszczelniacze półosi, warto sprawdzić przed rozebraniem auta stan osłon przegubów i w razie czego wymienić
jeśli jesteś nadal zainteresowany to daj znaka na PW bo to dużo pisania krok po kroku